  • 1. Data: 2004-07-25 15:00:56
    Temat: jak oceniacie banki BZWBK24internet oraz Inteligo?
    Od: Jarek <j...@t...pl>

    Witam,
    Po straconej sobocie na czytaniu archiwum grupy stwierdziłem, że w
    wyborze pozostały mi 2 banki BZWBK oraz Inteligo.
    Chciałbym przeczytać aktualne opinie użytkowników tych banków, więc
    bardzo proszę o napisanie kilku słów krytyki lub pochwały. Zalety i
    wady, które wyszły podczas użytkowania, króczki w umowach itp itd
    Dziękuję za pomoc i informację.

    --
    Pozdrawiam, Jarek

  • 2. Data: 2004-07-25 15:35:42
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

> [...]
    > bardzo proszę o napisanie kilku słów krytyki lub pochwały. Zalety i
    > wady, które wyszły podczas użytkowania, króczki w umowach itp itd

    Inteligo moim zdaniem jest o wiele lepsze od BZWKK.bezprowizyjne placowki i
    bankomaty pko bp bija na glowe BZWBK24 ( np. w Bialymstoku jest jeden
    bankomat BZWBK a PKO BP- 26 nie wspominjac juz o placowkach,odzdzialach i
    agencjach). Serwis SMS Inteligo bezkonkurencyjny w Polsce - powiadamianie
    natychmiastowe. Karta VE ktora placisz w necie - wypas.
    Najlepszy bank :)

  • 3. Data: 2004-07-25 15:37:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek <j...@t...pl> wrote:
    > Po straconej sobocie na czytaniu archiwum grupy stwierdziłem, że w
    > wyborze pozostały mi 2 banki BZWBK oraz Inteligo.

    No a w archiwum malo masz opinii? Po cholere mnozyc byty? :)
    Moze ulatwisz nam zadanie i napiszesz do czego ci bank poatrzbny? Jakie masz
    bankomaty w okolicy itp

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-25 16:15:29
    Od: Jarek <j...@t...pl>

    25 lipiec (niedziela) godzina 17:37, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > No a w archiwum malo masz opinii? Po cholere mnozyc byty? :)
    Tak, ale opinie są "przestarzałe", a mi chodzi o aktualną sytuację.

    > Moze ulatwisz nam zadanie i napiszesz do czego ci bank poatrzbny? Jakie masz
    > bankomaty w okolicy itp
    Do czego mi on potrzebny?
    - pracodawca musi wpłacać pieniążki
    - musi być bankomat bez prowizyjny
    - czasem coś bym sobie kupił w sieci
    - chciałbym dostawać informację SMS od razu jak pojawią się jakieś
    pieniążki
    - dobra historia zakupów z możliwością przeglądania/drukowania
    - jak najmniejsze koszty
    - chcę mieć dostęp do konta z sieci
    - na razie nic więcej mi do głowy nie przychodzi

    Bankomaty w moim miasteczku (Oława - 30 km od Wrocławia) to BZWBK (4) i
    PKOBP (1), mało tego PKO, ale jest w Rynku więc nie ma tragedii. Faktem
    jest, że BZWBK jest "gdzie się nie ruszę".

    Czy w Inteligo mogę sobie _później_ dodać osobę z którą będę
    współdzielić konto? Jak wyglądają koszty takiej operacji?

    Zależy mi na szybkich reakcjach banku, szybkiej obsłudze, szybkiemu
    założeniu konta, bezawaryjności, bo z tego co wyczytałem o mBanku to
    tragedia szybkości.
    Wolę już parę złotych zapłacić i mieć pewność, że wszystko będzie na
    czas niż nie płacić nic i później mieć pretensje chyba tylko do siebie.

    --
    Pozdrawiam, Jarek

  • 5. Data: 2004-07-25 17:06:35
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > Tak, ale opinie są "przestarzałe", a mi chodzi o aktualną sytuację.

    Jasne. Wczorajszy wątek który stworzyłes tez jest przestarzały... ;)

  • 6. Data: 2004-07-25 17:57:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek <j...@t...pl> wrote:
    > Wolę już parę złotych zapłacić i mieć pewność, że wszystko będzie na
    > czas niż nie płacić nic i później mieć pretensje chyba tylko do
    > siebie.

    No to inteligo. Co do szybkosci mBanku - osobiscie nie narzekam.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 7. Data: 2004-07-25 18:01:26
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Zależy mi na szybkich reakcjach banku, szybkiej obsłudze, szybkiemu
    > założeniu konta, bezawaryjności, bo z tego co wyczytałem o mBanku to
    > tragedia szybkości.

    Niedawno zakladalem konto w mBanku. Od wyslania wniosku do pelnej aktywacji
    ( czyli otrzymania kart + hasel ) minelo ok dwoch tygodni.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 8. Data: 2004-07-25 18:02:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jarek" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > 25 lipiec (niedziela) godzina 17:37, Michał 'Amra' Macierzyński

    > Do czego mi on potrzebny?
    > - pracodawca musi wpłacać pieniążki

    kazdy bank...;-)

    > - musi być bankomat bez prowizyjny

    Inteligo OK - wszystkie bankomaty PKO BP (w Olawie 1 szt) oraz wszystkie
    placowki PKO BP wyposazone w POS, w tym agencje PKO BP (dwie najblizej w
    Jelczu Laskowicach, w Olawie brak)

    > - czasem coś bym sobie kupił w sieci

    Za malo szczegolow. Zalezy jaka forma platnosci:
    1. Obciazenie karty. W Inteligo dotyczy standardowej karty wydawanej do
    konta (niektore zagraniczne serwisy nie akceptuja tej karty badz zadnej
    karty wydaje w Polsce). W BZWBK tylko karty wypukle, ktorych zapewne nie
    dostaniesz w najblizszym czasie.
    2. Przelew (krajowy, przy zakupach w naszych sklepach i serwisach) -
    dostepne w kazdym banku. W inteligo kosztuje 0,99zl, BZWBK nie wiem.
    3. "Place z Inteligo" akceptowane w niektorych wiekszych serwisach
    polskich - z definicji tylko Inteligo

    > - chciałbym dostawać informację SMS od razu jak pojawią się jakieś
    > pieniążki

    Tylko Inteligo (4,99zl/mc)

    > - dobra historia zakupów z możliwością przeglądania/drukowania

    Inteligo OK

    > - jak najmniejsze koszty

    0,99zl/mc za karte,
    4,99zl za mc jesli srednie saldo konta mniejsze niz 100zl - jesli ma wpywac
    jakas pensja to raczej nie ma z tym problemu

    > - chcę mieć dostęp do konta z sieci

    Jest w obu

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-07-25 18:11:25
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Jarek <j...@t...pl> napisał(a):

    > Czy w Inteligo mogę sobie _później_ dodać osobę z którą będę
    > współdzielić konto? Jak wyglądają koszty takiej operacji?
    Witam!
    Obawiam się,że w Inteligo trzeba założyć_osobne_konto_wspólne_z_taką_osobą.Ale
    ma to swoją zaletę :można dostać kolejny debet:)

    Pozdrawiam

    Marcin

    http://www.cuf.prv.pl

  • 10. Data: 2004-07-25 20:08:02
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jarek napisał:

    > - pracodawca musi wpłacać pieniążki

    za pracke?

    > Czy w Inteligo mogę sobie _później_ dodać osobę z którą będę
    > współdzielić konto? Jak wyglądają koszty takiej operacji?

    W Inteligo nie da sie przerobic konta indywidualnego na wspolne, ani
    wspolnego na indywidualne. Trzeba zalozyc nowe. Swoja droga jak to jest
    w innych bankach? A w Millenium w szczegolnosci (rozdzielenie konta
    wspolnego).

    Bartol