  • 1. Data: 2013-07-26 20:53:51
    Temat: jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    z pewnych powodów potrzebuję aby na IzzyKoncie pojawiła się
    ujemna kwota dostępnych środków (przy czym ta kwota powinna
    być jak najmniejsza optymalnie 0,01)

    próbowałem już kiedyś skutecznie zrobić przelew podatkowy
    do tzw. "innego organu podatkowego" podając jako dane tegoż
    organu swoje konto w innym banku. Bank pobrał opłatę 1,00zł
    a że na koncie było zero, więc powstała opłata zawieszona.
    Jest sukces, ale nieco drogo.

    dzisiaj wymyśliłem że zamówie najtańszy pakiet powiadomień sms
    wskazałem izzykonto jako rachunek do obciążania, ustawiłem że
    system ma powiadamiać mnie o wpływach powyżej 0,18zł po czym
    przelałem 0,19 (licząc że system pobierze opłatę 0,20 i dokona
    powstania "zawieszenia" na kwotę 0,01 zł

    niestety, sms z informacją nie przychodzi! Co robię źle?!

  • 2. Data: 2013-07-26 21:22:07
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    istota problemu: jak slutecznie doprowadzić do pobrania
    przez mBank opłaty niższej niż 1zł, np. opłaty 0,20z?!

  • 3. Data: 2013-07-27 11:51:54
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 21:22:07 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:
    > istota problemu: jak skutecznie doprowadzić do pobrania
    >
    > przez mBank opłaty niższej niż 1zł, np. opłaty 0,20z?!

    metodę znalazłem, ale mam teraz saldo ujemne 0,01zł

    czy jednak wątpliwość, czy mBank nie będzie mnie teraz _odpłatnie_
    wzywać do uregulowania "długu" i naliczać sobie opłaty za wezwania?

  • 4. Data: 2013-07-27 11:57:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 11:51:54 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:
    > czy jednak wątpliwość, czy mBank nie będzie mnie teraz _odpłatnie_
    >
    > wzywać do uregulowania "długu" i naliczać sobie opłaty za wezwania?
    Zerknij w TOiP i życie stanie sie prostsze;)

  • 5. Data: 2013-07-27 12:20:34
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 11:57:47 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zerknij w TOiP i życie stanie sie prostsze;)

    pytam o praktykę, większość banków nie wysyła wezwań za 0,01zł,
    dlatego zainteresowała mnie praktyka mBAnku

  • 6. Data: 2013-07-27 13:07:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 03:20:34 -0700 (PDT), Sebastian napisał(a):

    > pytam o praktykę, większość banków nie wysyła wezwań za 0,01zł,
    > dlatego zainteresowała mnie praktyka mBAnku

    Ale co - masz taka wielka ochote dostac wezwanie, czy testujesz
    naliczanie odsetek ?

    J.

  • 7. Data: 2013-07-27 13:21:31
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 13:07:50 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale co - masz taka wielka ochote dostac wezwanie, czy testujesz
    >
    > naliczanie odsetek ?
    >

    > J.

    ani jedno ani drugie - chcę mieć rachunek z saldem ujemnym
    i hodować to saldo ujemne miesiącami :) najlepiej bez upomnień

  • 8. Data: 2013-07-27 15:23:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Sebastian" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > ani jedno ani drugie - chcę mieć rachunek z saldem ujemnym
    > i hodować to saldo ujemne miesiącami :) najlepiej bez upomnień

    Ale zawieszenie w mBanku nie generuje salda ujemnego. Generuje ujemną
    wartość środków dostępnych, ale nie salda.

  • 9. Data: 2013-07-27 17:11:57
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > Ale zawieszenie w mBanku nie generuje salda ujemnego. Generuje ujemną
    > wartość środków dostępnych, ale nie salda.

    wyraziłem sie nieprecyzyjnie - optymalna byłaby ujemna wartość
    środków dostępnych 0,01

    jeżeli jednak przy zastosowanej metodzie saldo wyniesie -0,01zł,
    ale nie będą naliczone żadne dodatkowe oplaty za wezwania do zapłaty,
    to taki układ także mnie zadowala.

  • 10. Data: 2013-07-28 14:31:30
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    zaintrygowales mnie. czy mozesz powiedziec dlaczego takiego stanu
    potrzebujesz?
    pozdrawiam
    oszczedny