  • 1. Data: 2004-05-29 07:06:35
    Temat: jak dlugo idzie przelew z usa?
    Od: "DATO" <n...@d...pl>

    Czy ktos wie ile mniej wiecej czasu trzeba czekac na przelew z usa na
    rachunek walutowy w Polsce?
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2004-05-29 10:14:51
    Temat: Re: jak dlugo idzie przelew z usa?
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    DATO wrote:
    > Czy ktos wie ile mniej wiecej czasu trzeba czekac na przelew z usa na
    > rachunek walutowy w Polsce?
    > Pozdrawiam,

    mi zwykle 3 - 4 dni.

  • 3. Data: 2004-05-29 19:43:32
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c99nqs$t16$1@inews.gazeta.pl>, u...@d...invalid says...

    > mi zwykle 3 - 4 dni.

    Mi idze mnie niz 24 godziny (podany palny IBAN). Przy wyslaniu o 10 rano
    CST (17 polskiego czasu) pieniadze sa na rachunku nastepnego dnia

    AP