  • 1. Data: 2006-01-24 11:20:48
    Temat: [inteligo] Ofe
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ? Przy wejściu do zakładki
    "Inwestycje" w Inteligo pojawiła się zakładka "Bankowy OFE", niestety po
    kliknięciu na nią wyświetliło się, że nie można wyświetlić operacji i
    później już się nie pokazywała. Albo mi się coś już majaczy :-(

    KJ

  • 2. Data: 2006-01-24 12:07:30
    Temat: Re: [inteligo] Ofe
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
    *Kamil Jońca*, która zaskrzeczała:
    > "Inwestycje" w Inteligo pojawiła się zakładka "Bankowy OFE", niestety po
    > kliknięciu na nią wyświetliło się, że nie można wyświetlić operacji i
    > później już się nie pokazywała. Albo mi się coś już majaczy :-(

    Ja widzę tylko zakładki "Fundusze inwestycyjne" i "Obligacje". W
    funduszach mam tylko swoje fundusze (PKO/CS). Nowe fundusze mogę założyć
    tylko z PKO/CS i nie są to OFE. Może padłeś ofiarą eksperymentu
    designerskiego? ;)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 3. Data: 2006-01-24 12:15:23
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

> [...]
    > kliknięciu na nią wyświetliło się, że nie można wyświetlić operacji i
    > później już się nie pokazywała. Albo mi się coś już majaczy :-(
    Potwierdzam:)
    ŁW

  • 4. Data: 2006-01-24 12:45:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Łukasz Walicki wrote:
    > Potwierdzam:)

    Tzn co potwierdzasz, bo wygląda, ze ta trzecia zakładka pojawia się i znika.

    http://kjonca.w.interia.pl/1342_inteligo_ofe.PNG

    KJ

  • 5. Data: 2006-01-24 12:56:01
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-01-24 12:20, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > kliknięciu na nią wyświetliło się, że nie można wyświetlić operacji i
    > później już się nie pokazywała. Albo mi się coś już majaczy :-(

    Żadne majaki ;-) Potwierdzam.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 6. Data: 2006-01-24 12:58:53
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-01-24 13:56, Grzegorz Kamionka pisze:

    > Żadne majaki ;-) Potwierdzam.

    Wow, u mnie jest tak, że za jednym kliknięciem w Inwestycje OFE się pojawia
    a jak klikniesz drugi raz w Inwestycje to OFE znika :-D

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 7. Data: 2006-01-24 13:01:14
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-01-24 13:58, Grzegorz Kamionka pisze:

    > Wow, u mnie jest tak, że za jednym kliknięciem w Inwestycje OFE się
    > pojawia a jak klikniesz drugi raz w Inwestycje to OFE znika :-D

    Ewidentnie testują bo teraz w ogóle się nie pojawia.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 8. Data: 2006-01-24 13:13:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz Kamionka wrote:
    [...]

> [...]
    No właśnie.

    > Ewidentnie testują bo teraz w ogóle się nie pojawia.

    Wyloguj się i zaloguj ;-)
    KJ