  • 1. Data: 2006-01-24 10:03:16
    Temat: jaki bank da mi kredyt?
    Od: "decoro" <r...@n...pl>

    czy w mojej sytuacji moge dostac jakis kredyt?

    zakldamy ze dostaje 65% zwrotu inwestycji z dzialania 3.4 ZPOR. juz jest
    pewne ze wnosek przechodzi, dostaje kase. No ale musze najpierw sam zaplacic
    np. kredytem.
    czy jakis bank da mi kredyt okolo 100 000zl? mam troche wklady wlasnego
    czyli zaraz jak dostaje kase oddaje do banku te 65%.
    Firma moja dziala niecaly rok caly czas inwestuje dlatego nie moge wykazac
    jakiegos tam dochodu ktory by sie spodobal w banku , jedynie moge pokazac ze
    firma zarabia ale caly czas inwestuje.
    czy w mojej sytuacji mam szanse na jakis kredyt?

  • 2. Data: 2006-01-24 10:37:21
    Temat: Re: jaki bank da mi kredyt?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    decoro <r...@n...pl> wrote:
    > czy w mojej sytuacji mam szanse na jakis kredyt?

    Mysle, ze tak.
    Sprobuj na poczatek uderzyc do Fortis Banku i BRE Banku. Po tych dwoch
    zobaczysz czy w ogole jest szansa ;) ale wydaje mi sie, ze tak.
    Odpowiedziec powinni (tak przynajmniej deklaruja) za free - wiec nic nie
    ryzykujesz

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-01-24 10:47:11
    Od: "decoro" <r...@n...pl>

    napisał w wiadomości news:dr502k$dg5$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zobaczysz czy w ogole jest szansa ;) ale wydaje mi sie, ze tak.
    > Odpowiedziec powinni (tak przynajmniej deklaruja) za free - wiec nic nie

    dzieki bede pytal

  • 4. Data: 2006-01-24 13:57:07
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > ze
    > firma zarabia ale caly czas inwestuje.
    > czy w mojej sytuacji mam szanse na jakis kredyt?

    A z jakiego miasta jestes? Moze cos moge pomóc?

    Pozdrawiam
    BN
    Adekus.pl