  • 11. Data: 2003-01-25 20:59:03
    Temat: Re: inteligo....
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > prosze o odpowiedzi..../

    to napisz skad jestes i do czego chcesz go uzywac :)

  • 12. Data: 2003-01-25 21:04:34
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Mirass" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ok ok... wiem że zgode rodziców, ale który jest nalbardziej korzystny...
    bo
    > ja się nie znam na tym za bardzo (wogule sie nie znam)... napiszcie mi czy
    > te inteligo przebija te inne.... tzn niekoniecznie e-banki... moze byc
    > normalne konto bankowe Junior czy coś takiego...

    Nie ma jednego najlepszego banku do wszytskiego i dla wszystkich.
    Jakby tak bylo to by jeden zostal a inne zbankrutowaly:)
    Musisz niestety sam przemyslec co potrzebujesz i ile mozesz za to zaplacic.
    Potem porownac oferty i wybrac.
    Nikt za Ciebie tego _dobrze_ nie zrobi .
    "Internertowe banki" sa szybkie i tanie. Do tego maja wysokie
    oprocentowanie.
    Ale zalatwienie czegokoliwek "papierkowego" trwa duzo wiecej niz w
    "marmurku".
    Maja tez ograniczona oferte.

    W Twojej sytuacji nie byloby najlepiej zalozyc konto tam gdzie rodzice?
    Ewentualnie jakies subkonto?

    P.S.
    Odpowiadaj pod cytatami a nie nad.
    Pozdrawiam

    Marcin

  • 13. Data: 2003-01-25 23:10:26
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > Piszesz to na swoim przykladzie ;) Przewazajaca ilosc klientow jest
    > bardzo zadowolona z konta. Pewnie otwierales terz - kiedy ludzie sie
    > rzucali drzwiami i oknami (wirtualnymi ;).

    Jesli dwa tygodnie temu (patrz moj post z 2002-01-14) mozna nazwac okresem
    walenia drzwiami i oknami to zapewne masz racje. Jednak dla mnie osobiscie
    to bank bardzo duzo stracil jesli nie umial nawet zadbac o poprawne
    pozyskanie klienta. Rozumiem ze w kazdej instytucji finansowej (w
    szczegolnosci w bankach detalicznych) wystepuja pomylki/bledy/etc. jednak
    firme uslugowa poznaje sie po tym jak szybko i sprawnie umie takie sytuacje
    rozwiazac. W moim przypadku instytucja o nazwie Inteligo nie stanela przez
    kilka dni na wysokosci zadania, zatem nie zdobyla mojego zaufania, a tym
    samym pieniedzy.

    > ale co do jakosci obslugi - jest jedna z wyzszych w bankowosci - w
    > ogole (nie tylko wirtualnej). Miejmuy nadzieje, ze w po przejsciu do
    > PKO BP jej nie popsuja :)

    Nie zgodze sie z Toba, na podstawie wlasnych doswiadczen moge szczerze
    powiedziec, ze obsluga klienta w instytucji Inteligo, jest zdecydowanie
    ponizej przyjetych przezemnie standardow (moze wymagam zbyt wiele) oraz
    ponizej jakosci obslugi klienta w innych bankach (takze nie internetowych).

    Niechcialbym aby czytajacy grupe odniesli wrazenie, ze nie mam uwag
    negatywnych co do obslugi konkurencji Inteligo. Obecnie po nieudanej probie
    (i napraszaniu sie) zalozenia konta w Inteligo, staram sie zalozyc konto dla
    narzeczonej w konkurencyjnej instytucji finansowej, "mBanku". Pierwszy
    kontakt ze strony mBanku byl negatywny, poniewaz przeslali pismo w ktorym
    powoluja sie na zapisy regulaminowe, jednak osobiscie nie umialem znalezc
    odpowiedniego zapisu w regulaminie, kierownik zmiany mLinki takze nie umial
    znalezc odpowiedniego ustepu w regulamienie na ktory powolywal sie
    konsultant. Plusem jest mozliwosc przelewania srodkow na rachunek w
    przeciagu 7 dni od zlozenia wniosku (w takim terminie uzyskalismy numer
    konta i dane dostepowe), jednak olbrzymim minusem jest brak mozliwosci
    dysponowania srodkami, poniewaz nadal nie otrzymalismy obiecanej przesylki z
    umowa i kodami jednorazowymi (czekamy juz 12 dni od zlozenia wniosku).
    Srodki znajduja sie na rachunku, bank nimi obraca, jednak klient nie posiada
    takiej mozliwosci.

    Chcialbym natomiast zwrocic uwage na VW Bank Polska Direct, naprawde mila,
    kompetentna i szybka obsluga. We wtorek poinformowalem infolinie o checi
    zalozenia konta, w czwartek odbior dokumentow o ustalonej porze, w piatek
    zalozone konto z mozliwoscia dysponowania srodkami (razem 3 dni, brawo!).
    Zakladane konto byla dla malej spolki prawa handlowego (z Twojego AMRA
    polecenia na grupie) i tutaj infolinia sie niezbyt popisala poniewaz juz po
    otrzymaniu dokumentow konsultantka kazala doslac "umowe spolki", co nie bylo
    wymagane (jedynie KRS, NIP i REGON). Po krotkiej wymianie zdan, konsultantka
    nie upierala sie przy swoim, poprosila abym poczekal w celu skonsultowania
    sie z kierownikiem zmiany, po chwili powrocila na linie i przeprosila za
    zaistniala sytuacje przyznajac sie do popelnionego bledu i przepraszajac.
    Sprawa zalatwiona w krocej anizeli 3 minuty. Jednak jak widac na przykladzie
    VW Banku Polska jest mozliwe szybkie zalozenie konta i poprawna obsluga
    klienta.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

  • 14. Data: 2003-01-26 07:26:32
    Temat: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0v5cl$kim$1@aquarius.webcorp.pl, Gregory BRZESKI
    <g...@u...to-takze.webcorp.pl>:

    > Plusem [mBanku] jest
    > mozliwosc przelewania srodkow na rachunek w przeciagu 7 dni od
    > zlozenia wniosku (w takim terminie uzyskalismy numer konta i dane
    > dostepowe)

    Jesli na tym Ci zalezalo, to powinienes zlozyc wniosek telefonicznie,
    zamiast 7 dni byloby kilka minut.

    A co to za klopoty regulaminowe, ktore opisujesz, bo nie umialem sie
    domyslec?

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-26 10:04:16
    Od: "Mirass" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > "marmurku".
    > Maja tez ograniczona oferte.
    >
    > W Twojej sytuacji nie byloby najlepiej zalozyc konto tam gdzie rodzice?

    sluchaj nie mam możliwości założenia subkonta bo moi rodzice nie mają konta
    w banku... mają tylko rachunek oszczędnościowy czy coś takiego....
    tego... To te inteligo jest ok, czy nie?

  • 16. Data: 2003-01-26 10:05:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b10bjg$42t$1@news.tpi.pl, Mirass <m...@w...pl>:

    > sluchaj nie mam możliwości założenia subkonta bo moi rodzice nie mają
    > konta w banku... mają tylko rachunek oszczędnościowy czy coś
    > takiego....

    no co takiego? nie jest to przypadkiem rodzaj konta?

    > To te inteligo jest ok, czy nie?

    Jest OK, tylko jesli nie chcesz za duzo placic, to musisz miec minimum 100
    zl sredniomiesiecznie na koncie oraz nie mozesz zamawiac platnych
    powiadomien SMSem.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-01-26 10:11:45
    Od: "Mirass" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

    no to ok... a nie wiecie kiedy wznowią tą promocje z 50zł???

  • 18. Data: 2003-01-26 10:22:14
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b10c1h$7ga$1@news.tpi.pl, Mirass <m...@w...pl>:

    > no to ok... a nie wiecie kiedy wznowią tą promocje z 50zł???

    Ktos wspominal, ze bardzo niedlugo - za kilka tygodni.

    Szczegoly, jak skutecznie skorzystac z promocji, otrzymasz ode mnie na priv
    :)

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-01-26 11:42:49
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > Jesli na tym Ci zalezalo, to powinienes zlozyc wniosek telefonicznie,
    > zamiast 7 dni byloby kilka minut.

    Zalezy mi na tym abym mogl posiadac w rozsadnym czasie (2-4 dni) konto z
    ktorego moge korzystac. Natomiast rozsadny czas dostarczenia kart do konta
    to ok. 14 dni. Czy sa dostepne statystyki dotyczace obslugi klienta w
    bankach ? W szczegolnosci interesuja mnie statystyki bankow internetowych.

    Jesli natomiast jest prawda, ze zlozenie wniosku telefonicznie przyspiesza
    cala procedure zakladania konta to mBank ma kolejny minus, poniewaz
    infolinia nie poinformowala o takiej mozliwosci oraz podczas skladania
    wniosku za pomoca formularza internetowego takze nie znalazlem takiej
    informacji. Jak juz wczesniej wspominalem firmy uslugowe powinny dbac o
    proste i skuteczne informowanie klienta o dostepnych mozliwosciach, w
    szczegolnosci podczas procesu pozyskiwania klienta.

    > A co to za klopoty regulaminowe, ktore opisujesz, bo nie umialem sie
    > domyslec?

    Nie chcialbym zaglebiac sie w szczegoly, jednak sprawa dotyczy
    pelnomocnictwa i wymogow stawianych pelnomocnikowi. Wedle regulaminu brak
    wymogu na jaki sie powoluje konsultant w pismie.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

  • 20. Data: 2003-01-26 13:30:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Gregory BRZESKI wrote:
> [...]
    > statystyki dotyczace obslugi klienta w bankach ? W szczegolnosci
    > interesuja mnie statystyki bankow internetowych.

    Hi,hi - kazdy by tak chcial :)
    W taki mrazie najlepiej jednak isc do tradycyjnego banku - w takim
    citku masz od razu karte i mozesz korzystac z konta,.
    W Inteligo - cala procedura (w ponad 80% przypadkow) trwa ok tygodnia.
    A teraz po akcji reklamowej byl masowy run na ten bank - stad tez
    trafiles jak trafiles (wcale nie bronie go).
    W przypadku VW Banku - oni maja ok 40 tysiecy klientow, a jakosc ich
    obslugi byla zawsze na wysokim poziomie. (az dziw, ze sie tym nie
    chwala - ale po protu im tez nie zalezy na zbyt wielu drobnych
    klientach).

    W bankach internetowych - najgorsze jest - zaloezenie konta - pozniej
    poziom uslug jest juz zestandaryzowany ;) i klopotow wielu nie ma.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow