  • 1. Data: 2003-01-25 09:16:42
    Temat: [Inteligo] Otwarcie konta
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Ile musieliście czekać na otwarcie konta? Ja czekam już 9 dni i nawet się
    kurier ze mną nie skontaktował.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-01-25 11:21:47
    Temat: Re: [Inteligo] Otwarcie konta
    Od: oVo <o...@w...to.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "Krzysiek"
    <k...@p...onet.pl> napisal mniej wiecej Sat, 25 Jan 2003
    10:16:42 +0100 (o ile mu zegarek dobrze chodzi) cos takiego:

    >Ile musieliście czekać na otwarcie konta? Ja czekam już 9 dni i nawet się
    >kurier ze mną nie skontaktował.

    Wniosek złożony przez Internet w poniedziałek, kontakt pracownika po 2
    godzinach, kurier przyjechał w piątek. Czyli 4 dni

    Pozdrawiam

    oVo

  • 3. Data: 2003-01-25 11:45:33
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ile musieliście czekać na otwarcie konta? Ja czekam już 9 dni i nawet się
> [...]
    Wniosek w necie poniedzialek wieczór, a w następny wtorek już było po
    wszystkim. Mieszkam w dużym mieście może dlatego w miarę sprawnie poszło.
    Słyszałem, że z tym inteligo to właśnie różnie bywa.
    Powodzonka

  • 4. Data: 2003-01-25 13:04:13
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Mieszkam w dużym mieście może dlatego w miarę sprawnie poszło.
    > Słyszałem, że z tym inteligo to właśnie różnie bywa.
    > Powodzonka

    No ja mieszkam w Lublinie. Nawet karty zastrzega się w Lublinie więc nie
    wiem dlaczego tak długo. Może zadzwonię na infolinię i się zapytam podając
    nazwisko co i jak. Może coś mi powiedzą.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-01-25 14:23:05
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

  • 6. Data: 2003-01-25 18:16:20
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ile musieliście czekać na otwarcie konta? Ja czekam już 9 dni i nawet się
    > kurier ze mną nie skontaktował.

    Skontaktuj się z 0801121121 i wyjaśnij sprawę...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782