  • 1. Data: 2007-04-04 08:36:53
    Temat: ile trwa uruchomienie gb24 w getin banku?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    jak długo czekaliście na przysłanie przez bak przesyłki na adres domowy po
    podpisaniu umowy i karty wzoru podpisów oraz karty informacyjnej klienta w
    banku?

    czekam już 21 dni, i nie wiem, czy pocztę przygniotły kartki wielkanocne,
    czy getin bank się nie wyrabia i nie może drzwi domknąć przed tłumami ludzi
    chcących otworzyć konto internetowe...

    czy ktoś uruchomił gb24 w getin banku i ile to trwało dni?

  • 2. Data: 2007-04-04 09:31:35
    Temat: Re: ile trwa uruchomienie gb24 w getin banku?
    Od: "ES" <e...@W...gazeta.pl>

    Konrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):

    > czy ktoś uruchomił gb24 w getin banku i ile to trwało dni?

    Od momentu złożenia wniosku w oddziale do nadesłania TANu, podpisaniu
    kolejnego papierka w oddziale, przesłaniu go do centrali aż do uruchomiania
    pełnej funkcjonalności internetowej minęło 26 dni.

    Jeszcze w pierwszej połowie założyłem dodatkowo konto oszczędzające, czy jak
    się ono w Getinie nazywa, i od razu poszerzyłem umowę o dostęp internetowy dla
    dwóch kont. Do dnia dzisiejszego czwarty tydzień już mija, a wciąż widzę tylko
    ROR.

    Poszukując darmowego wpłatomatu ;-) z dużą liczbą oddziałów i mając do wyboru
    Lukas i Getin wolę Getin.
    W Lukasie zakładanie konta trwa kilka minut, jednak potem widać, że to nie
    bank, a punkt udzielania pożyczek gotówkowych z tasiemcowymi kolejkami.
    W Getinie dwóch klientów w oddziale oznacza tłok. :-)

  • 3. Data: 2007-04-04 19:36:40
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Konrad N.S. napisał(a):
    > jak długo czekaliście na przysłanie przez bak przesyłki na adres domowy
    > po podpisaniu umowy i karty wzoru podpisów oraz karty informacyjnej
    > klienta w banku?

    Ja czekalem grubo ponad 2 tygodnie podobno juz doszlo wiec po swietach
    do odzialu i uruchamianie

    > czekam już 21 dni, i nie wiem, czy pocztę przygniotły kartki
    > wielkanocne, czy getin bank się nie wyrabia i nie może drzwi domknąć
    > przed tłumami ludzi chcących otworzyć konto internetowe...

    To normalne tyle trwa

  • 4. Data: 2007-04-05 11:11:22
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm>

    > jak długo czekaliście na przysłanie przez bak przesyłki na adres domowy po
    > podpisaniu umowy i karty wzoru podpisów oraz karty informacyjnej klienta w
    > banku?

    czekam okolo miesiaca. Chyba juz nie przyjdzie... ale nie mam czasu sie tym
    zajac. Zreszta juz mi sie odechcialo tam RORa, robilem to z ciekawosci ale
    juz mi przeszlo :)

    PS.
    pamieta ktos czy placi sie cos za prowadzenie tam rora jesli na konto nie
    wplywaja zadne wplaty?

    pozdrawiam
    tomaroc.