  • 1. Data: 2003-11-23 10:19:33
    Temat: gdzie zalozyc bezplatne konto w Noemczech
    Od: h...@p...onet.pl

    hi mam pytanko znacie moze bank w Niemczech, gdzie za prowadzenie konta sie nie
    placi
    z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-11-23 16:22:36
    Temat: Re: gdzie zalozyc bezplatne konto w Noemczech
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik h...@p...onet.pl napisał:

    > hi mam pytanko znacie moze bank w Niemczech, gdzie za prowadzenie konta sie nie
    > placi

    Niemcy to troche normalniejszy kraj niz Polska i tam nie daja nic za
    darmo. Moze tez dlatego, ze wiedza, ze nie moga sobie pozwolic na
    swiadczenie bardzo niskiej jakosci uslug, co jest bezposrednim wynikiem
    swiadczenia darmowych uslug (zakladajac, ze w ogole da sie swiadczyc
    uslugi za darmo - to tylko w Polsce wydaje sie byc mozliwe - wydaje sie,
    bo nie jest). Nawet gdybys taki darmowy lub prawie darmowy bank znalazl,
    to na pewno nie bylby on darmowy tak po prostu. Np. mogliby wymagac
    utrzymywania wysokiego salda na rachunku przy psim lub zerowym
    oprocentowaniu, walic wysokie oplaty karne za zrobienie debetu lub inne
    wyimaginowanie wykroczenia, musialbys godzinami czekac na platnej linii
    telefonicznej lub internet nie dzialalby w okolicach 10, 20 i 25 kazdego
    miesiaca, bo serwery sa udostepniane w tych dniach urzedom skarbowym i
    ichniemu ZUSowi do mielenia danych. Itp. Itd.

    OK. Zapomnij o darmowych uslugach, bo takich nie ma. Nawet w morde
    trudno za darmo dostac.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-11-23 18:06:04
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam w DB 24.
    Na kwartal placisz 7.50 EUR.

    Dostep przez Internet w angielskim.

  • 4. Data: 2003-11-23 18:48:53
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "patek777" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja mam w DB 24.
    > Na kwartal placisz 7.50 EUR.
    > Dostep przez Internet w angielskim.

    A paszport niemiecki trzeba mieć???

    NP: Nocturnus - "Ethereal tomb"

    --
    Mother north - united we stand, together we walk
    Phantom north - I'll be there when you hunt them down...

  • 5. Data: 2003-11-23 21:29:25
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message

    > Niemcy to troche normalniejszy kraj niz Polska i tam nie daja nic za
    > (...) bla bla bla (...)

    > OK. Zapomnij o darmowych uslugach, bo takich nie ma.

    bzdura.
    np. podstawowy pakiet internetowy DiBa jest za darmo.

    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 6. Data: 2003-11-23 21:30:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Rafal Urbanelis napisał:

    > bzdura.
    > np. podstawowy pakiet internetowy DiBa jest za darmo.

    Tak wszystko jak leci za darmo, czy za darmo prowadzenie, a karta tyle,
    przelew tyle, costam tyle itd. Troche szczegolow moglbys rzucic?

    Bartol

  • 7. Data: 2003-11-23 21:32:06
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpr8rp$ec2$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Tak wszystko jak leci za darmo, czy za darmo prowadzenie, a karta
    > tyle, przelew tyle, costam tyle itd. Troche szczegolow moglbys rzucic?

    Karty nie ma. Przelewy ograniczone Szczegoly byly omawiane jakis czas temu.
    Zerknij tez na ich strony.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-11-23 21:45:29
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    > Tak wszystko jak leci za darmo, czy za darmo prowadzenie, a karta tyle,
    > przelew tyle, costam tyle itd. Troche szczegolow moglbys rzucic?

    konto ktore nazywa sie u nich bodajze extra konto jest za free. (o to zdaje
    sie kolega pytal)
    oprocentowanie 2,5% - czyli duzo lepsze niz 0% w DB24.
    nie pamietam reszty, ale za karty na pewno sie placi. (gdzie sie nie placi?)

    jedyny minus i jednoczesnie powod dla ktorego nie korzystam: nie ma
    interfejsu po angielsku.
    dlatego daje sie skubac cholernemu DB24 - ktory jak dla mnie jest
    odpowiednikiem polskiego PEKAO S.A.
    jesli dobrze rozejrzal bys sie po rynku niemieckim to znalazlbys tez inne
    konta za free. (oczywiscie za karty trzeba placic) z dostepem przez siec.
    moj pech polega na tym ze nie znam dobrze niemieckiego.

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 9. Data: 2003-11-23 21:48:30
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > jesli dobrze rozejrzal bys sie po rynku niemieckim to znalazlbys tez inne
    > konta za free. (oczywiscie za karty trzeba placic) z dostepem przez siec.
    > moj pech polega na tym ze nie znam dobrze niemieckiego.

    a inna sprawa, to to, ze Niemcy mogliby sie w sektorze bankowosci
    elektronicznej od Polakow sporo nauczyc.
    niedoscigniony wzor: MBANK

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 10. Data: 2003-11-23 22:53:27
    Od: "Jakob Saga" <j...@w...de>

    Hi,
    Rafal Urbanelis wrote:
> [...]
    >
    > a inna sprawa, to to, ze Niemcy mogliby sie w sektorze bankowosci
    > elektronicznej od Polakow sporo nauczyc.

    a czego ci brakuje, np. w comdirect, diba albo 1822direkt?
    Bez dlugiego googlowania:
    http://www.1822direkt.com/produkte/preisverzeichnis.
    html
    od 1,50 EUR p.m.

    comdirect->
    od 1250 EUR wplywow na miesiec jest darmowe

    diba
    ->4eur p.m.

    jest wiele wiecej, najlepiej patrz na
    http://www.modern-banking.de/