  • 31. Data: 2004-03-31 20:58:46
    Temat: Re: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Użytkownik "mobik" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:c4b7bh$nv2$1@rabarbar.eu.org...
    > Od rozliczen miedzybankowych sa banki - ja bankowcem nie jestem i nie chce
    > byc.
    > Placa mi za cos zupelnie innego a ja place bankom za to, zeby robili dobrze
    > to co do nich nalezy.

    Sugeruję więc, abyś następnym razem, zanim użyjesz słowa podobnego do "złodziej"
    zapoznał
    się z regulaminem, warunkami rozliczeń, etc.

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2004-03-31 22:02:34
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Pulemiot napisal/a:

    > hmmmm policzmy 5 milionów po 4% (niezła stawka) przez trzy dni to
    > będzie ok. 164 PLN.

    ponad 10 razy więcej (co prawda brutto)

    > Ale nie jestem pewien czy odsetki za dni wolne od
    > pracy są również liczone.

    Tak, są

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 33. Data: 2004-04-01 11:59:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 31 Mar 2004 22:55:21 +0200, w <c4fb7n$rh2$1@absinth.dialog.net.pl>, "Paweł
    P." <p...@w...pl> napisał(-a):

    > widzę że czynisz postępy :)) gratujacje, choć tyle

    Niestety, ja nie mogę się odwzajemnić. Dalej jesteś niechlujem -- brak
    kodowania polskich znaków.

    I jeszcze raz info dla niekumających: tamten post celowo cały wyciąłem, bo jaki
    jest sens cytowania takiego posta?

    > o mój porządek się nie martw

    Martwię się, bo publicznie śmiecisz źle napisanymi postami.

    > możesz to tak sbie tłumaczyć (jeśli w ten sposób ci ulży :)

    To ty tak sobie tłumaczysz... Znowu info dla niekumających: tam jest "?".

    > O moją zdolność czytania nie martw się, proszę. Idzie mi świetnie.

    A nie widać.

    > Jeśli masz (lub autor) zamiar stosować metafory to lepiej pisz wiersze.

    Przepraszam. Nie wziąłem pod uwagę niskiego wykształcenia odbiorcy i związanych
    z tym problemów :P

  • 34. Data: 2004-04-01 12:00:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 31 Mar 2004 22:58:46 +0200, w <c4fbe4$rjo$1@absinth.dialog.net.pl>, "Paweł
    P." <p...@w...pl> napisał(-a):

    > Sugeruję więc, abyś następnym razem, zanim użyjesz słowa podobnego do "złodziej"
    zapoznał
    > się z regulaminem, warunkami rozliczeń, etc.

    Procedurami w banku, obowiązkami kierowników, dysponentek, pań kasjerek,
    statusem prawnym lokalu oraz wynikami wyboru do RN tego banku :P

  • 35. Data: 2004-04-02 17:11:11
    Od: Paweł P. <p...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Niestety, ja nie mogę się odwzajemnić. Dalej jesteś niechlujem -- brak
    > kodowania polskich znaków.
    Kodowanie mam poprawne.

    > I jeszcze raz info dla niekumających: tamten post celowo cały wyciąłem, bo jaki
    > jest sens cytowania takiego posta?
    Nie widzę sensu w jakim się tu udzielasz.

    > Martwię się, bo publicznie śmiecisz źle napisanymi postami.
    Jak dla mnie jesteś przypadkiem klinicznym. Problem mam jedynie z twoimi postami.
    Do czytania moich nikt cię nie zmusza, więc nie wiem po co się męczysz :)

    > Przepraszam. Nie wziąłem pod uwagę niskiego wykształcenia odbiorcy i związanych
    > z tym problemów :P
    Jak powiedział kiedyś J. Tuwim:
    "Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa."
    Doskonale to do ciebie pasuje.
    Także jeszcze raz ci radzę: jeśli chcesz aby cię zrozumiano pisz jasno.
    Jak się domyślam nie masz solidnego wykształcenia technicznego. Gdybyś skończył
    porządne
    studia inżynierskie, może twój sposób myślenia by się zmienił

    Rzeczywiście twoje wykształcenie (jako odbiorcę usenetu) budzi obawy. [moje pobieżne
    spostrzeżenie]

    Jesteś upierdliwy niczym wrzód na du&^%. Zamiast pisać bzdury weź się lepiej za jakąś
    robotę :P
    --
    _________________
    Paweł P.

  • 36. Data: 2004-04-02 17:15:13
    Od: Paweł P. <p...@w...pl>

    > Procedurami w banku, obowiązkami kierowników, dysponentek, pań kasjerek,
    > statusem prawnym lokalu oraz wynikami wyboru do RN tego banku :P

    Nie wiem po co ci to potrzebne, ale skoro tak bardzo chcesz - proszę bardzo :)
    Pokaż mi tylko bank, który udostępnia klientom swoje procedury (jeśli już używasz
    tego
    słowa, choćby ironicznie).
    Ale jak widać przeczytanie tego co się podpisuje oraz regulaminu niektórym wciąż
    stwarza
    problemy.

    --
    _________________
    Paweł P.

  • 37. Data: 2004-04-02 22:13:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 2 Apr 2004 19:11:11 +0200, w <c4k6re$25h$1@absinth.dialog.net.pl>, Paweł
    P. <p...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Kodowanie mam poprawne.

    W końcu... miłe, że nauka nie idzie w las :P

    > Nie widzę sensu w jakim się tu udzielasz.

    Ale to chyba nie mój problem?

    > Jak dla mnie jesteś przypadkiem klinicznym. Problem mam jedynie z twoimi postami.

    Wzruszyłem się :).

    > Do czytania moich nikt cię nie zmusza, więc nie wiem po co się męczysz :)

    Mam niefart -- odpowiadasz na moje posty.

    > Jak powiedział kiedyś J. Tuwim:
    > "Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w
    słowa."

    Już w pierwszym akapicie zauwazyłem, że szybko się uczysz. Więc nie będę się
    powtarzał. :P

    > Doskonale to do ciebie pasuje.
    > Także jeszcze raz ci radzę: jeśli chcesz aby cię zrozumiano pisz jasno.

    Co było w moim poście niejasne?

    > Jak się domyślam nie masz solidnego wykształcenia technicznego. Gdybyś skończył
    porządne
    > studia inżynierskie, może twój sposób myślenia by się zmienił

    Wow. Ale (prawie) zła diagnoza. Czyli jak zwykle pomyłka.

    > Rzeczywiście twoje wykształcenie (jako odbiorcę usenetu) budzi obawy. [moje
    pobieżne
    > spostrzeżenie]

    Moje? Ja rozumiem słowo pisane. Wiem do czego służą cudzysłowy. I polecam
    zaznajomić się z tą "magiczną"(*) wiedzą.

    > Jesteś upierdliwy niczym wrzód na du&^%. Zamiast pisać bzdury weź się lepiej za
    jakąś
    > robotę :P

    Dzięki, mam sporo pracy, jeszcze parę h przede mną :>

    (*) To są cudzysłowy, powtarzam CUDZYSŁOWY!

  • 38. Data: 2004-04-02 22:14:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 2 Apr 2004 19:15:13 +0200, w <c4k730$2ht$1@absinth.dialog.net.pl>, Paweł
    P. <p...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Pokaż mi tylko bank, który udostępnia klientom swoje procedury (jeśli już używasz

    Taaa, a ironia podeszła, kopnęła w dupę, a i tak nie zauważył...

    > Ale jak widać przeczytanie tego co się podpisuje oraz regulaminu niektórym wciąż
    stwarza
    > problemy.

    Możliwe. Nie wnikam. Ale uważną lekturę jak zawsze polecam :P

  • 39. Data: 2004-04-05 09:04:41
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak dla mnie jesteś przypadkiem klinicznym. Problem mam jedynie z twoimi postami.
    > Do czytania moich nikt cię nie zmusza, więc nie wiem po co się męczysz :)

    Twój czytnik nieprawidłowo cytuje posty zakodowane w quoted-printable.
    Jest to chyba dopuszczalny standard na newsach. Popraw czytnik albo dopisuj
    ręcznie, ale nie wykłócaj się, bo nie masz racji. Proponuję zakończyć tę dyskusję...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 40. Data: 2004-04-05 13:52:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>