  • Data: 2004-03-29 10:25:50
    Temat: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Od: "mobik" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest piątek - godzina 15, wykonuję przelew w kwocie np. 10tys zł na konto w
    innym banku.

    Patrzę na stan konta w banku A:
    - operacja przyjęta, data zaksięgowania 26.03.2004
    - pieniędzy na koncie nie ma

    Bank B:
    - pieniędzy na koncie też nie ma

    Po weekendzie:

    Bank A:
    - bez zmian

    Bank B:
    - o 12 mam pieniazki na koncie
    - data zaksiegowania - 29.03.2004

    I tu pytania:
    - co sie dzieje z MOIMI pieniedzmi przez okres 3 dni!!!!
    Przeciez gdybym tak przelam kilka mln to odsetki za te 3 dni bylyly calkiem,
    ale to calkiem znaczne.
    Kto mi kradnie pieniadze - bo inaczej nie da sie tego nazwac skoro przez 3
    dni nie jestem w posiadaniu mojej wlasnej kasy!

    mobik