    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: fantastyczne bankomaty euronetu vs. dbnet24...
    Date: Sun, 20 Jun 2010 20:28:41 +0200

    chcialem sobie wyplacic 50pln z karty visa do konta dbnet24.
    dwa bankomaty euroentu uparcie twierdzily, ze podaje bledny
    pin i gdzies po 5-7 probach sie poddalem. dziwne, ze juz
    przy teoretycznym trzecim blednym pinie nie zatrzymaly karty,
    moze im sie nie chce bawic z wysylka smieci do wystawcy?:)
    moje wesole proby wybrania pieniedzy zakonczyl bankomat ing,
    ktory zezarl karte na starcie i nawet nie podziekowal.
    no coz, karte zatrzeglem i zamowilem bezplatnie nowa.
    co prawda, kusilo mnie zeby jeszcze raz nadac ten sam pin
    dla pewnosci, ale db chce za to 10pln, wiec taniej jest
    zastrzec i zamowic nowa. dziwny bank, a jeszcze dziwniejsze
    te euronety...