  • 11. Data: 2009-02-14 12:52:19
    Temat: Re: eurobank pierwsze wrażenia
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    news:gn5vno$20b6$1@opal.icpnet.pl...
    > nie narzekajcie, eurobank jest ok ;-)
    > a kolor? pokażcie mi kolor, który podobałby się wszystkim, mnie się ten
    > czerwony podoba, bo jest taki wyrazisty
    >
    > i ror i KO mają niezłe (oprocentowanie b.atrakcyjne), karta za 95gr i
    > wszystkie bankomaty za 1 zł
    >
    > chociaż z drugiej strony bank nie oferuje wielu usług m.in. kredytu w ror,
    > przelewów zagranicznych

    ja lubię niebieski, uspokaja, nie razi
    czekaj... może dlatego tak bardzo polubilem mbank

  • 12. Data: 2009-02-14 13:20:29
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:mbnbp4ts48vp42rrf630rg4u3970epnror@4ax.com, *Marek G* wrote:

    > Czy ktoś przerobił rezygnację z tokena gsm i wybór pracy bez tokena?
    > Wiem, że jest to możliwy wariant dla starych klientów, którzy zaczęli
    > bez tokena, ale czy można jakoś załatwić downgrade?

    Ja przerobilem.
    Zalozylem rachunek z tokenami gsm. Poszedlem do domu, Dodalem sobie
    wszystkich odbiorcow ktorych potrzebowalem.
    Nastepnego dnia do oddzialu - zrezygnowalem z tokena.
    I odtad loguje sie bez tokena.
    Mozna robic dowolne przelewy miedzy swoimi rachunkami bez tokena, nawet
    takimi do ktorymi sie jest tylko pelnomocnikiem - takze tymi dodanymi
    pozniej.
    Mozna zakladac/zrywac lokaty
    Mozna robic zewnetrzne przelewy na juz zdefiniowanych odbiorcow.

    Jak bede potrzebowal cos zmienic pojde do oddzialu i wezme nowy token :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2009-02-14 13:42:33
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Sat, 14 Feb 2009 14:20:29 +0100, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> pisal(a):

    >Zalozylem rachunek z tokenami gsm. Poszedlem do domu, Dodalem sobie
    >wszystkich odbiorcow ktorych potrzebowalem.
    >Nastepnego dnia do oddzialu - zrezygnowalem z tokena.
    >I odtad loguje sie bez tokena.

    Dzięki wielkie, o to mi chodziło. Nie chciałem chodzić w ciemno, bo
    zwykle są kolejki na 15-20 minut, a infolinia dawała dość mętne
    informacje.

    >Mozna zakladac/zrywac lokaty
    >Mozna robic zewnetrzne przelewy na juz zdefiniowanych odbiorcow.
    >Jak bede potrzebowal cos zmienic pojde do oddzialu i wezme nowy token :)

    Właśnie tak zamierzam z tego konta korzystać.

    --
    Pozdrawiam - Marek