    From: "wl" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: eBay - płacić kartą czy zrobic przelew?
    Date: Mon, 24 Feb 2003 19:54:25 +0000 (UTC)

    W kwestii eBaya w Niemczech - jeżeli było, to przepraszam, nie moge znaleźć w
    archiwum.

    Wygrałem aukcje i czas zapłacić. Nie chcę wysyłać w kopercie pieniędzy, bo
    jak dla mnie, to ponad 100 euro to za dużo. Przelew np. w PKO BP kosztuje 45
    zł. I oni to nazywają tanim przelewem! Zastanawiam się, czy zapłacić na eBaya
    kartą VISA. Ale VISa przelicza to tak (informacja od pani z banku), że kwote
    euro zamienia wg własnwego kursu na dolary, a potem mój bank (czyli wbk)
    przelicza to wg kursu dziennego na złotówki. Sęk w tym, że nie wiadomo, jak
    VISA to przelicza...

    Czy ktoś miał podobny problem? Co bardziej się opłaca przy kwocie 148 euro,
    przelew za 45 zł do właścicela przedmiotu, czy posłużenie się kartą VISA
    (zapłata nie dla wystawiajającego, tylko przez eBaya).

    pozdrfka
    WL