  • 1. Data: 2003-01-16 20:44:03
    Temat: e-gold
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    jezeli ktos chcialby wyplacic drobne kwoty z e-gold -
    moge bezplatnie pomóc - prosze o kontakt na priv. ( leh#z.pl )

    FUT: poster

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 2. Data: 2003-01-16 22:24:53
    Temat: Re: e-gold
    Od: w...@w...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) l:e:h napisal(a) Thu, 16 Jan 2003 21:44:03 +0100:

    >jezeli ktos chcialby wyplacic drobne kwoty z e-gold -
    >moge bezplatnie pomóc - prosze o kontakt na priv. ( leh#z.pl )

    Ja jestem zainteresowany najtanszymi, najszybszymi,
    najwygodniejszymi wplatami na e-gold.
    Czy jakis polski bank potrafi wykonac taka operacje?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)