  • 1. Data: 2010-02-28 17:42:51
    Temat: do 400 zł w Cash4You
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Chyba jeszcze nie było:

    Uprzejmie informujemy, że firma cash4you ustaliła maksymalny limit 400 PLN
    dla jednorazowej wypłaty, dokonywanej w bankomatach należących do tej
    sieci. Zmiana jest skutkiem decyzji podjętej przez firmę cash4you -
    właściciela maszyn, a ustalony limit dotyczy wszystkich banków.

  • 2. Data: 2010-02-28 17:48:44
    Temat: Re: do 400 zł w Cash4You
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:op.u8ul5phxbpxje0@komputerek...

> [...]
    > sieci. Zmiana jest skutkiem decyzji podjętej przez firmę cash4you -
    > właściciela maszyn, a ustalony limit dotyczy wszystkich banków.

    Nosz kurde, co za pech, akurat cash4you mam blisko, a tu takie kuriozum. :-(

  • 3. Data: 2010-02-28 17:51:33
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Jak ktoś sprytnie zauważył, powinni zmienić nazwę na "NO CASH FOR YOU"

  • 4. Data: 2010-02-28 17:53:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.02.2010 Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> napisał/a:
> [...]
    > sieci. Zmiana jest skutkiem decyzji podjętej przez firmę cash4you -
    > właściciela maszyn, a ustalony limit dotyczy wszystkich banków.

    Skąd takie info?
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2010-02-28 17:55:20
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 28-02-2010 o 18:53:31 Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

    > Skąd takie info?

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,592,ograniczenia-w-
    wyplatach-z-bankomatow-cash4you.html

    --
    http://mojakontestacja.blogspot.com/

  • 6. Data: 2010-02-28 21:39:47
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > sieci. Zmiana jest skutkiem decyzji podjętej przez firmę cash4you -
    > właściciela maszyn, a ustalony limit dotyczy wszystkich banków.

    no to lipa
    w moim mieście pzomieniali bankomaty na takie co wypluwały jednorazowo 5000.
    a korzystam baaaardzo często
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2010-02-28 22:51:06
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

> [...]
    > sieci. Zmiana jest skutkiem decyzji podjętej przez firmę cash4you -
    > właściciela maszyn, a ustalony limit dotyczy wszystkich banków.

    a juz zacząłem się zastanawiać, czy "zbanowali" moją kartę, bo wypłacałem
    większą gotówkę i chwilę potem nie mogłem wybrać więcej niż 400zł

    ale badziew

  • 8. Data: 2010-03-02 07:57:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 18:42:51 +0100, Kamil Kosiński napisał(a):

> [...]
    > sieci. Zmiana jest skutkiem decyzji podjętej przez firmę cash4you -
    > właściciela maszyn, a ustalony limit dotyczy wszystkich banków.

    Wczoraj wyplacalem tysiaka z cash4you. Karta kredyt bank.

    --
    best regards,
    scream