  • 1. Data: 2010-02-27 21:30:17
    Temat: rezygnacja z amexa mille
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Witajcie! Od zeszlego roku mam Amexa Gold z Mille. Waznosc karty mam do
    04/11 (wydawana na 2 lata). Chcialbym z niej teraz zrezygnowac, przed
    naliczeniem oplaty za nastepny rok (200zl). Kiedy powienienem to zrobic i
    jak? Uda sie przez telefon czy musze sie udac do oddzialu? W regulaminie
    znalazlem, ze rezygnowac trzeba 45 dni przed wznowieniem karty, ale ona nie
    traci waznosci w tym roku, wiec nie wiem jak wczesnie powienienem to zrobic.
    Czy moze data podpisania umowy ma znaczenie - podpisalem pod koniec
    kwietnia, albo na poczatku maja 2009r.

  • 2. Data: 2010-02-27 21:43:41
    Temat: Re: rezygnacja z amexa mille
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup

    Uda się przez telefon. Data podpisania umowy nie ma znaczenia.

    Najpóźniej 16 marca ale lepiej kilka dni wcześniej. Zapytają o powód
    rezygnacji i zaproponują coś.

    W zeszłym roku proponowali mi całkowite i bezwarunkowe zwolnienie z opłaty.
    W tym już tylko bezwarunkowe obniżenie opłaty do 50% albo zwolnienie
    całkowite jeśli wykonam kartą transakcje bezgotówkowe na co najmniej 150 zł
    (kartami Mille nie wykonuję żadnych transakcji bezgotówkowych).

  • 3. Data: 2010-02-27 22:25:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości news:hmc2ut$ibl$1@news.onet.pl...

> [...]
    > tym roku, wiec nie wiem jak wczesnie powienienem to zrobic. Czy moze data
    podpisania umowy ma znaczenie - podpisalem pod koniec

    IMO nie zgrzeszysz nadmiarem rozwagi, jeśli uczynisz
    to na 62 dni przed upływem roku od ,,wydania'' karty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-02-28 20:44:09
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnienie całkowite jeśli wykonam kartą transakcje bezgotówkowe na co
    > najmniej 150 zł (kartami Mille nie wykonuję żadnych transakcji

    Hm, to nawet mi to odpowiada. Nie wiesz czasem czy jest jakakolwiek szansa
    na zwolnienie z oplaty w przypadku mBanku - obrot byl nieduzy w ciagu roku,
    jakies 5000zl? Mam tam normalna Vise Classic.

  • 5. Data: 2010-02-28 21:24:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Hm, to nawet mi to odpowiada. Nie wiesz czasem czy jest jakakolwiek szansa
    > na zwolnienie z oplaty w przypadku mBanku - obrot byl nieduzy w ciagu
    > roku, jakies 5000zl? Mam tam normalna Vise Classic.

    Nie ma takiej szansy.

  • 6. Data: 2010-02-28 21:28:08
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    > Nie ma takiej szansy.

    No to uciekam z mBanku z KK w takim razie ;)