  • 1. Data: 2004-08-09 10:54:49
    Temat: depozyt w bankomacie PKO kartą Inteligo ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Czy ktoś próbował złożyć depozyt w bankomacie PKO BP "logując" się kartą
    Inteligo ?

    czy w ogóle rodzaj karty ma znacznie skoro na kopercie i tak wpisujemy kto i
    dla kogo wpłaca ?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2004-08-09 11:05:22
    Temat: Re: depozyt w bankomacie PKO kartą Inteligo ?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    plusz said the following on 2004-08-09 12:54:

    > Czy ktoś próbował złożyć depozyt w bankomacie PKO BP "logując" się kartą
    > Inteligo ?

    W znanym mi bankomatach po włozeniu karty inteligo, nie ma odpowiedniej
    pozycji w menu. :-(
    Natomiast znam przypadek, ze ktoś "zalogował" się kartą PKOBP i włożył
    depozyt do inteligo :-)
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-08-09 12:46:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Natomiast znam przypadek, ze ktoś "zalogował" się kartą PKOBP i włożył
    > depozyt do inteligo :-)

    To akurat nic dziwnego. Przy pomocy koperty depozytowej mozna wykonac wplate
    gotowkowa na DOWOLNY rachunek w dowolnym banku.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-08-09 18:40:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Slawek Kos napisał(a):

    > To akurat nic dziwnego. Przy pomocy koperty depozytowej mozna wykonac wplate
    > gotowkowa na DOWOLNY rachunek w dowolnym banku.

    Wpłata na inteligo jest płatna ?

  • 5. Data: 2004-08-09 18:41:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Wpłata na inteligo jest płatna ?

    Oczywiście przy korzystaniu z karty PKO BP, nie-inteligo, bo
    inteligowską się zwyczajnie nie da...

  • 6. Data: 2004-08-10 05:50:55
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO> napisał
    w wiadomości news:cf8gg3$o40$3@news.onet.pl...

    > Oczywiście przy korzystaniu z karty PKO BP, nie-inteligo, bo
    > inteligowską się zwyczajnie nie da...

    Nie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-08-10 08:00:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Nie.

    To ja nie rozumiem dlaczego nie udostępniono tej funkcji dla VE
    inteligo. Co z tego, że inteligo obsługuje Euronet - przecież CA nie ma
    nic do mówienia jeśli chodzi o depozyty - wystarczy kartom inteligo
    udostępnić opcję depozyt i wsio.

    Chociaż - przy wkładaniu depozytu jest zaptanie o PIN... czyżby nie
    potrafiono sobie z tym poradzić...

  • 8. Data: 2004-08-10 08:32:08
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

> [...]
    >inteligo. Co z tego, że inteligo obsługuje Euronet - przecież CA nie ma
    >nic do mówienia jeśli chodzi o depozyty - wystarczy kartom inteligo

    Ja też nie rozumiem i dlatego wysłałem maila do Inteligo z zapytaniem o tę
    funkcję. Udzielono odpowiedzi, że udostępnienie możliwości deponowania $ w
    bankomatach przy użyciu karty Inteligo jest przewidywane w przyszłości (bez
    wskazywania jakiegoś konkretnego terminu).
    Czyli podobnie jak ze sprawdzaniem stanu konta - jest coś, co niemal bez
    nakładów można zrobić i udostępnić klientom, ale im się po prostu nie chce.

    H.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2004-08-10 08:32:09
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Oczywiście przy korzystaniu z karty PKO BP, nie-inteligo, bo
    > inteligowską się zwyczajnie nie da...

    Nieprawda. Wielokrotnie wpłacałem na Inteligo (i to konto firmowe) za
    pomocą VE PKOBP i żadnej prowizji nie pobrano.

    Grzexs

  • 10. Data: 2004-08-10 09:10:19
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Grzexs said the following on 2004-08-10 10:32:

    > Nieprawda. Wielokrotnie wpłacałem na Inteligo (i to konto firmowe) za
    > pomocą VE PKOBP i żadnej prowizji nie pobrano.

    No wiem, wiemy, ale czy wpłaciłeś _kartą_ inteligo ?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl