  • 1. Data: 2013-03-27 21:06:22
    Temat: darmowe konto prywatne/firmowe z kartą z dowolną nazwą
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    Witam,
    W jakim banku dostanę do konta firmowego lub prywatnego (bez opłat za
    prowadzenie lub z bardzo niewielką opłatą) kartę z możliwością wpisania
    dowolnego tekstu na karcie (zamiast imienia i nazwiska np. tylko nazwa
    firmy)?

    Lukasz

  • 2. Data: 2013-03-28 09:03:02
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-27 21:06, ddddddd pisze:
> [...]
    > prowadzenie lub z bardzo niewielką opłatą) kartę z możliwością wpisania
    > dowolnego tekstu na karcie (zamiast imienia i nazwiska np. tylko nazwa

    dodam może o co mi chodzi: ING postanowiło wypowiedzieć mi umowę o
    firmowy limit kredytowy (nie korzystałem z niego nigdy, jedynie parę
    stówek rocznie płaciłem za odnowienie), dlatego też postanowiłem
    całkowicie zrezygnować z tego banku.
    Mam tam kartę PrePaid którą w razie potrzeby doładowuję i komuś
    przekazuję. Chciałbym z niej też zrezygnować, dlatego potrzebuję
    alternatywy - innej karty, bez wpisanego nazwiska, zapłacić za to mogę
    5zł/m-c, ale chciałbym przynajmniej z części bankomatów korzystać
    bezpłatnie. Operacji ogólnie na tej karcie nie ma dużo, ale często są to
    też wypłaty w bankomacie. Chciałbym taką kartę w dowolnej formie - karta
    prepaid, firmowa, prywatna, fajnie jak by była w jednym z banków w
    których mam konto (MBank, IB, Multibank), ale nie jest to warunek konieczny

    Lukasz