  • 11. Data: 2009-02-04 21:06:21
    Temat: Re: co jest grane?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Leksy pisze:
    > Ameryka w górę, my na dół;
    > czyżbyśmy siedzieli w środku tornada zwanego kryzysem, a Ameryka juz poza?

    hamery w dol
    s&p500 -0,75%
    Spadaq -0,08%
    DownJ -1,51%

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 12. Data: 2009-02-04 22:22:44
    Temat: Re: co jest grane? [Tusk idzie "pod światowy prąd"]
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message

    > Zastanów się chłopie co ty pierdzielisz....

    Ale co? Chcialbys to jakos podwazyc, ze prezes Kaczynski nie ma mordy
    typowego wsioka z targu? Chyba mi nie napiszesz, ze ma miastowa,
    inteligencka face?

  • 13. Data: 2009-02-04 22:27:20
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "dekazzze" <d...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > hahaha dobre, do tego jeszcze kumpel michalkiewicz i flaszka jakiegoś
    > jabola i kwartet przygłupów gotowy...
    >
    > pzdr,
    > dkzzzzzzzzzz.

    Uszatka jest jak najbardziej w mrozne dni...Ja podalem wersje uniwersalna
    czyli beret z antenka....
    Lepper by do prezesa jak najbardziej pasowal na tej furmance...Wszak to
    chlop wiejski i tez w gumowcach sie urodzil....A Giertych to mi wyglada
    bardziej na jakiegos robola z fabryki traktorow....Taki wielki silny
    chlop....
    A zeby nie bylo, ze jestem przydupasem Tuska to jego face mi pasuje do
    dawnego Pewex i ten Tusk ze swoja znajomoscia jezyka szemra tam do
    wchodzacych 'change money, change money..'

  • 14. Data: 2009-02-04 22:39:49
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ale co? Chcialbys to jakos podwazyc, ze prezes Kaczynski nie ma mordy
    > typowego wsioka z targu? Chyba mi nie napiszesz, ze ma miastowa,
    > inteligencka face?

    Wygląd jest dla mnie sprawą drugorzędną. Ważniejsze jest dla mnie jakie idee
    reprezentuje, albo jescze co ważniejsze , jakich wcześniej idei po uzyskaniu
    władzy nie realizuje....

    Prawica w potrzasku (artykuł z lipca 2007)
    http://prawica.net/node/7753

    [...]
    W tej sytuacji po prawej stronie sceny politycznej pozostał wyłącznie PiS.
    Partia ta rządzi przez dwa lata i można już ocenić jej działalność:

    1. Zapowiadanej dekomunizacji nie ma.
    2. Zapowiadanej lustracji nie ma.
    3. Zapowiadanej antyabrocyjnej rewizji konstytucji nie ma.
    4. Zapowiadanej reformy strukturalnej państwa (IV RP) nie ma.
    5. Zapowiadanej reformy finansów nie ma.
    [...]

    Endriu

  • 15. Data: 2009-02-04 22:46:00
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    > Wygląd jest dla mnie sprawą drugorzędną. Ważniejsze jest dla mnie jakie
    > idee reprezentuje, albo jescze co ważniejsze , jakich wcześniej idei po
    > uzyskaniu władzy nie realizuje....

    Niestety ale bardzo sie mylisz...Wyglad w polityce ma pierwszorzedne
    znaczenie....Jak ktos nie ma rozumu to zawsze moze troche nadrobic
    wizerunkiem.

  • 16. Data: 2009-02-04 22:49:30
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dokladnie tak jest z tym wygladem.

    D.

  • 17. Data: 2009-02-06 20:11:31
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Niestety ale bardzo sie mylisz...Wyglad w polityce ma pierwszorzedne
    > znaczenie....Jak ktos nie ma rozumu to zawsze moze troche nadrobic

    peron ciagle jest w polityce a nie ma nic z tych rzeczy, ani rozum ani
    wyglad

  • 18. Data: 2009-02-06 20:12:36
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Endriu"

    > W tej sytuacji po PRAWEJ stronie sceny politycznej pozostał wyłącznie PiS.

    bauahahahahaahaha z BUGAJEM

  • 19. Data: 2009-02-06 20:15:15
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Endriu"
    > [...]
    > W tej sytuacji po prawej stronie sceny politycznej pozostał wyłącznie PiS.
    > Partia ta rządzi przez dwa lata i można już ocenić jej działalność:
    >
    > 1. Zapowiadanej dekomunizacji nie ma.

    siebie mial zde-costam ???

    > 2. Zapowiadanej lustracji nie ma.

    to samo co wyzej

    > 3. Zapowiadanej antyabrocyjnej rewizji konstytucji nie ma.

    bauahahahaha dlacvzego odszedl Jurek ty manipulanciku

    > 4. Zapowiadanej reformy strukturalnej państwa (IV RP) nie ma.

    czego???

    > 5. Zapowiadanej reformy finansów nie ma.

    zytka o dleszka miala zrobic nie zdarzyla

  • 20. Data: 2009-02-06 20:21:29
    Temat: Re: co jest grane? [flankowanie Bugajem]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "dino" <d...@f...zoo> pisze:

    > Użytkownik "Endriu"

    > bauahahahahaahaha z BUGAJEM

    Nie podoba czy się "manewr oskrzydlający" Bugajem? :-)

    Przed nieźle skoordynowanym atakiem z dwóch flank *na raz* znacznie
    trudniej się bronić skutecznie, bo bardzo skuteczna obrona jednej
    flanki automatycznie osłabia drugą :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Św. Barbara po lodzie, Boże Narodzenie po wodzie.