  • 11. Data: 2002-03-17 18:30:47
    Temat: Re: citibank - jak z czekami
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:0738.000030ec.3c94ac05@newsgate.onet.pl...

    > po prostu zastanawia mnie gdzie go zralizowac,
    > ale chyba pójde do opiekunki w pekao i tam załatwie spokojnie i na
    siedząco

    naprawde chcialbym to zobaczyc: po dlugich i doglebnych analizach oraz
    licznych konsultacjach z wybitnymi specjalistami w zakresie finansow, w
    koncu podjal decyzje......
    I teraz moment kulminacyjny: do pokoiku dla VIP-ow w PeKaO SA wchodzi
    niusyXaz100 i realizuje czek ze spedii czy innego cashsurfers na 40$

    ROTFLMAO :-)

  • 12. Data: 2002-03-17 18:32:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > I teraz moment kulminacyjny: do pokoiku dla VIP-ow w PeKaO SA wchodzi
    > niusyXaz100 i realizuje czek ze spedii czy innego cashsurfers na 40$

    oj nie zapominaj ze to mialo byc z przelewem na VC ;-)) pewnie Gold ;-)

    --
    JaKi