  • 21. Data: 2021-10-26 18:21:14
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 października 2021 o 18:13:24 UTC+2 TomN napisał(a):
    > Dawid Rutkowski w
    > "Jeśli informacje dot. dokumentu tożsamości w naszym systemie pozostaną
    > nieaktualne, część usług, np. transakcje kartą czy przelewy z rachunku
    > bankowego, może zostać zablokowana od 31 października 2021.
    >
    > Sprawdź, czy dane Twojego dokumentu tożsamości są aktualne w naszym systemie
    > i jeśli to konieczne - zaktualizuj numer i datę ważności tego dokumentu,
    > abyśmy mogli dalej świadczyć usługi po tym terminie.
    >

    > 1 Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
    > finansowaniu terroryzmu"

    No tak, taką zakładkę właśnie ten popup otworzył:
    https://www.citibank.pl/aktualizacja-danych/

    Ale OIDP to na popupie było napisane coś zupełnie innego.
    Teraz nie wyskakuje więc nie mam jak sobie przypomnieć.

    A przy okazji szukania na stronie znalazłem, że citigroup ma zamiar globalnie wycofać
    się z detalu - więc władze handlowego czekają w tej kwestii na wytyczne od głównego
    inwestora.

  • 22. Data: 2021-10-26 18:37:16
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Dawid Rutkowski w
    oups.com>:

    > No tak, taką zakładkę właśnie ten popup otworzył:
    > https://www.citibank.pl/aktualizacja-danych/

    I mam nieaktualne dane -- DO się przeterminował u nich w sierpniu 2021 (a ja
    mam nowy dowód od 2019)
    Chcą zdjęć nowego z obu stron...

    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2021-10-26 18:50:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Oct 2021 18:04:53 +0200, w <61782725$0$544$65785112@news.neostrada.pl>,
    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Czego nie rozumiesz w przepisie, który zacytowałem?

    A czego nie rozumiesz w art. 40?

    > Adresu nie umieszcza
    > się w dowodzie i zmiana adresu nie jest podstawą do wymiany dowodu.

    A ja mam adres w dowodzie.

  • 24. Data: 2021-10-26 18:51:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Oct 2021 09:12:19 -0700 (PDT), w
    <b879ddef-8d01-4a4b-baf4-bd18393c6f2cn@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > bo pewnie akurat skończył się termin ważności tego unieważnionego (z powodu
    wymeldowania) dowodu.

    Nie skończył -- jest ważny do 2023.

  • 25. Data: 2021-10-26 18:52:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > No bo w takim razie gdzie ma sobie załatwić dowód taki bezdomny? ;>

    Chyba "bezdomni" podlegają pod I Urząd w Warszawie czy jakoś tak :)

  • 26. Data: 2021-10-26 19:06:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 października 2021 o 18:56:41 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 26 Oct 2021 09:12:19 -0700 (PDT), w
    > <b...@g...com>, Dawid Rutkowski
    > Chyba "bezdomni" podlegają pod I Urząd w Warszawie czy jakoś tak :)

    Jak "I Urząd" to chyba skarbowy - i to Warszawa-Śródmieście...
    W Śródmieściu są trzy. I i III w tym samym budynku, nie wiem właściwie, czym się
    różnią ;>
    A najciekawszy jest drugi.
    Zaś mokotowski jest niedaleko mnie.

  • 27. Data: 2021-10-26 19:07:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 października 2021 o 18:56:41 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):

    > A czego nie rozumiesz w art. 40?
    > A ja mam adres w dowodzie.

    O ja, ale kiedy się wymeldowałeś?

  • 28. Data: 2021-10-26 19:14:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Oct 2021 10:07:01 -0700 (PDT), w
    <f95f0270-bf4c-408d-bd39-eeda9cf6ea01n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > O ja, ale kiedy się wymeldowałeś?

    Hmm, dobre pytanie :)
    Kilka lat minie. Strzelam, że ok. 3.

  • 29. Data: 2021-10-26 19:58:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, r...@k...pl.
    On 26.10.2021 19:14 you wrote:

    > Tue, 26 Oct 2021 10:07:01 -0700 (PDT), w
    > <f95f0270-bf4c-408d-bd39-eeda9cf6ea01n@googlegroups.
    com>, Dawid
    > Hmm, dobre pytanie :) Kilka lat minie. Strzelam, że ok. 3.

    To u mnie z 5 lat temu przy zmianie meldunku dali kwit potwierdzający
    nowy adres a Stary dowód ze starym adresem miałem do końca jego
    ważności.

    --
    Pete

  • 30. Data: 2021-10-26 21:35:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 października 2021 o 19:16:40 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 26 Oct 2021 10:07:01 -0700 (PDT), w
    > <f...@g...com>, Dawid Rutkowski

    > Hmm, dobre pytanie :)
    > Kilka lat minie. Strzelam, że ok. 3.

    Jak nie więcej niż 6 to znaczy, ze Ci ten dowód bezprawnie "znieważyli".
    Ciekawe czy w urzędzie można złożyć reklamację?
    Zajrzyj sobie na obywatel.gov.pl w historię dowodów, będzie wiadomo dokładnie.
    W sumie to w czym problem, by taki dowód odunieważnić?
    Jak miał stracić ważność za miesiąc to pewnje dziurkaczem go nie potraktowali.
    Chyba że był jakiś inny, prawidłowy powód unieważnienia.
    Na tym o.g.pl powinno to być podane.