  • 21. Data: 2013-02-02 12:03:19
    Temat: Re: bgż optima, nowe promocyjne oprocentowanie
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 17:30:39 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
    > Dokładnie, do końca marca w Meritum się posiedzi.

    Dla 0.4%? W/g mnie nie warto - tylko jedna wypłata w m-cu a w Optimie skolko godno

    > Może jak im dużo kasy odpłynie to zrobią pewnie znowu promocje dla nowych środków

    Niech skopiują pomysł aukcji lokat z Millennium.
    PS Na ostatniej przedwczoraj dostałem 5,85%

  • 22. Data: 2013-02-02 14:05:14
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    > Przejechałem dziś 12 km -- na paliwo zatem wydałem 6 plnów.
    > Ale dwa razy pobrałem 200 plnów z szarytki, czyli zyskałem
    > 12 plnów.

    A przypadkiem nie jest to płatne od początku roku?

    W.

  • 23. Data: 2013-02-02 17:09:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" kej2ue$1gq$...@n...news.atman.pl

    > A przypadkiem nie jest to płatne od początku roku?

    Ktoś za to na pewno płaci, :) ale chyba nie my -- powołuję się
    tutaj na któryś niedawny post, gdzie ktoś pisał o przedłużeniu
    wiadomej promocji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2013-02-02 19:42:11
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    > Ktoś za to na pewno płaci, :) ale chyba nie my -- powołuję się
    > tutaj na któryś niedawny post, gdzie ktoś pisał o przedłużeniu
    > wiadomej promocji.

    W/g TPiO jest już taryfikowane normalnie. Dlatego też napisz jak jest
    naprawdę jak już Cię obciążą :)

    W.

  • 25. Data: 2013-02-02 23:59:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" kejmm5$khi$...@n...news.atman.pl

    > W/g TPiO jest już taryfikowane normalnie. Dlatego też napisz jak jest naprawdę jak
    już Cię obciążą :)

    Normalnie, czyli jak?
    Na razie mam dwie transakcje -- obie
    w blokadach, i obie na tyle, na ile
    zapłaciłem plus to, co pobrałem.

    Więcej grzechów nie pamiętam i nie zamierzam dawać na tacę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2013-02-03 08:47:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl> writes:

    > W/g TPiO jest już taryfikowane normalnie. Dlatego też napisz jak jest
    > naprawdę jak już Cię obciążą :)

    Wg której TPiO?
    Bo ja biorę:
    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/cenni
    k_kart_debetowych_20130109_pl_759831.pdf

    I tam mam tabelkę, w ktorej jest:
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Wyplata gotówki:
    - W ramach uslugi Cash Back 0 zl / 0,5 zl 8)
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    a przypis to
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    "8) Oplata za uslugę Cash Back nie jest pobierana do 31
    grudnia 2013 r."
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 27. Data: 2013-02-03 12:06:06
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    naprawdę jak już Cię obciążą :)

    > Wg której TPiO?
    > Bo ja biorę:
    > http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/cenni
    k_kart_debetowych_20130109_pl_759831.pdf

    Interesujące!

    Ja biorę:

    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/C_E_N
    _N_I_K__POL_2012.12.19_759778.pdf

    Wypłaty gotówkowe:
    W punktach akceptujących kartę w Polsce (POS) 6 PLN (bez gwiazdek ani
    odnośników)

    natomiast nie ma w ogóle usługi Cash Back :(

    Czy ktoś brał w styczniu i ma miesiąc rozliczony i może powiedzieć gdzie
    jest prawda?

    W.

  • 28. Data: 2013-02-03 12:11:51
    Od: TrzyLinie <t...@k...o2.pl>

    W dniu 2013-02-03 12:06, Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza napisał(a):
> [...]
    > W punktach akceptujących kartę w Polsce (POS) 6 PLN (bez gwiazdek ani odnośników)
    >
    > natomiast nie ma w ogóle usługi Cash Back :(

    Cash back to zupełnie coś innego niż wypłata gotówkowa z konta przy pomocy karty.

    --
    TrzyLinie

  • 29. Data: 2013-02-03 13:28:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Przypominam, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje myśli,
    których nie wolno nikomu (nikomu poza mną -- zliberalizowałem
    swoje prawa) czytać. Te zapiski są mi potrzebne, albowiem
    z powodu podeszłego [ciekawe dokąd podszedł] wieku nieco
    gubię się w tych/swych myślach... [a jak wiadomo -- gdy
    człek odnajdzie to, co zgubił, to cieszy się jak dziecko,
    czyli staje się młodszy...]

    "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" kelgb0$a3f$...@n...news.atman.pl

    > Czy ktoś brał w styczniu i ma miesiąc rozliczony
    > i może powiedzieć gdzie jest prawda?

    Ja brałem w styczniu komplet, czyli 9 razy -- zero opłat.

    W lutym brałem 2 razy -- na razie opłat nie widzę.

    Jeśli okaże się, że łżesz, będziesz musiał iść do swego ojca,
    aby Ci wyspowiadał z głoszenia herezji. I uważaj, żeby Ci Twój
    ojciec nie kazał płacić na jego Kościół...

    [bo jeśli mu dasz, to wówczas Ozorowski lub inny skurwiel będzie
    Cię ścigał aż do grobu jak mnie -- mniemam albowiem, że nie jesteś
    powszechnym Rzymianinem, skoro masz ojca księdza i zarazem wciąż
    żyjesz -- rzymskopowszechni księża zabijają swoje dzieci...
    oczywiście życie niesie niespodziewanki i może okazać się, że
    jednak jesteś rzymskim i powszechnym a jednak żyjesz... mówiono
    mi, że należy nawet w myślach unikać określeń typu 'skurwiel',
    ale czyż można inaczej w zestawieniu z takim mordercą
    i łachudrą?... nie można -- na szczęście moich myśli nikt
    nigdy nie pozna, gdyż nikt nie potrafi czytać w moich myślach,
    nikt nigdy nie dowie że się o tym i tego, tak właśnie myślę...
    ani nawet tego nikt nigdy nie dowie się, że ja widzę, iż w polskim
    języku jest nie podwójne zaprzeczenie, ale wielokrotne: 'Nikt Nigdy
    Nie dowie się'', ''Nigdy Nie można Nikomu Niczego powiedzieć?''...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2013-02-03 13:30:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Wg której TPiO?

    > a przypis to
    > "8) Oplata za uslugę Cash Back nie jest pobierana do 31
    > grudnia 2013 r."

    Ja na razie nie zapłaciłem, ale i nie mam do tej pory wiadomych 5 dych
    z tego/bieżącego roku -- zapewne dlatego, że jest zbyt wcześnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'