    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bankomat BZWBK
    Date: Thu, 6 Jun 2002 16:23:29 +0200
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@nat199.elsat.net.pl

    Witam,

    Piszę tutaj, bo mam już serdecznie dość BZWBK.

    Jest taki jeden bankomat BZWBK24, który NOTORYCZNIE drukuje puste kartki,
    tzn. słychać drukarkę, ale wypluwa pusty druczek. Na nim widać ślady
    głowicy, ale jakby taśmy nie było.

    Zgłaszam to regularnie od kilku miesięcy do CK BZWBK. Całe szczęście, że na
    800161054 można zadzwonić za darmo z Idei.
    Zawsze słyszę, że akurat miałem pecha, bo taśma się skończyła i że
    przekazali informatykom z oddziału.

    Ileż można?! Aż takim pechowcem znowu nie jestem, tym bardziej, że WSZYSTKIE
    pozostałe BZWBK w okolicy działają poprawnie...

    Nie chce mi się kopać w strukturze BZWBK, ale gdzie ja mam jeszcze
    interweniować? Jakiś faks, czy mail?

    Dodam, że chodzi o bankomat Ruda Śląska -> ul. Sienkiewicza.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl