  • 1. Data: 2005-02-04 11:50:21
    Temat: banki
    Od: "Kasia Rybka" <k...@o...pl>

    WEDŁUG WAS BANKI SA POŻYTECZNE CZY PRZESZKADZAJA W ŻYCIU LUDZI????????
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-02-04 12:44:03
    Temat: Re: banki
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kasia Rybka napisał:

    > WEDŁUG WAS BANKI SA POŻYTECZNE CZY PRZESZKADZAJA W ŻYCIU LUDZI????????

    Cholera wie. Tobie na pewno przeszkadza zaciety CapsLock.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-02-04 12:54:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kasia Rybka napisał(a):
    > WEDŁUG WAS BANKI SA POŻYTECZNE CZY PRZESZKADZAJA W ŻYCIU LUDZI????????

    Nie drzyj się.

  • 4. Data: 2005-02-04 14:10:54
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >WEDŁUG WAS BANKI SA POŻYTECZNE CZY PRZESZKADZAJA W ŻYCIU LUDZI????????

    Z bankami jak z wrzeszczacymi kobietami: jak wzywac pomocy, albo podkreslac
    niezapomniany charakter chwili - to pozyteczne, ale jak sie chce popracowac -
    to jednak przeszkadza...

  • 5. Data: 2005-02-04 15:05:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Kasia Rybka wrote:
    > WEDŁUG WAS BANKI SA POŻYTECZNE CZY PRZESZKADZAJA W ŻYCIU LUDZI????????

    Nie musisz krzyczeć. I tak upadną w styczniu (according to Bartol :-))))))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-02-04 16:01:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Nie musisz krzyczeć. I tak upadną w styczniu (according to Bartol :-))))))

    Tylko KB! Cholerka.

    Bartol

  • 7. Data: 2005-02-04 16:17:08
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    | Tylko KB! Cholerka.
    |
    | Bartol

    Styczeń zakończony. KB nie upadł, to dzisiaj 8 % na giełdzie do góry !
    :-)))

    Pozdr
    PrzemB

  • 8. Data: 2005-02-04 16:34:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Styczeń zakończony. KB nie upadł, to dzisiaj 8 % na giełdzie do góry !
    > :-)))

    Bartol był sprytny i nie napisał w którym :)))) Wciąż czekamy :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-02-04 16:40:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    PrzemB napisał:

    > Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > :-))))))

    > Styczeń zakończony. KB nie upadł, to dzisiaj 8 % na giełdzie do góry !
    > :-)))

    Nie bój nic. Jak nie w styczniu to w lutym. Na KB przyjdzie pora. 31
    lutego jeszcze przed nami. Wszystko zdarzyć się może...

    K.

    P.S. Jeśli możesz to zmień w swoim czytniku znak cytowania z | na >
    Wiem,że | fajnie wygląda, ale koszmarnie się łamie linie w cytatach z
    tym | Dzięki.

  • 10. Data: 2005-02-04 16:44:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie bój nic. Jak nie w styczniu to w lutym. Na KB przyjdzie pora. 31
    > lutego jeszcze przed nami. Wszystko zdarzyć się może...

    W tym roku wystarczy chyba 29.II :-)))

    przyszłość/ Woody Allen