  • 11. Data: 2003-03-04 12:56:07
    Temat: Re: Re: Re: anonimowosc w BZWBK24
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Wojtek Piecek wrote:
    > A, i to jest wlasnie ta szara strefa przez ktora trzeba sobie olej
    > do benzyny wlewac, pozaklejac szyby winietkami, a na noc zwijac
    > asfalt! ;-)

    eeee co ty :)
    Czasem jak pojad do domu to sie da rodzicieli naciagnac na pare groszy
    :)

  • 12. Data: 2003-03-04 13:22:18
    Temat: Re: anonimowosc w BZWBK24
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski napisał(a):

    > eeee co ty :)
    > Czasem jak pojad do domu to sie da rodzicieli naciagnac na pare groszy
    > :)
    zrob im polecenie zaplaty z volkswagena :)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 13. Data: 2003-03-04 13:49:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    RobertS wrote:
    > zrob im polecenie zaplaty z volkswagena :)

    hehehehe ;) Pewnie by sie nie zorientowali.
    No ale ja na nich krzyzyk postawilem (konto w Pekao SA :)

  • 14. Data: 2003-03-04 17:03:07
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    > natomiast rachunek ROR w BZWBK przestal mi sie podobac
    > - nie wykonuja zlecen stalych tak jak podpisalismy w umowie, czyli przed
    > data jesli wypada ona w sobote lub w niedziele (po przejsciu na ICBS)
    > *** blad ***

    WKF: nie wykonywali, juz poprawili.
    Ale, zeby nie bylo, ze wszystko jest cacy, to dzisiaj zwalil im sie dostep
    do serwera obslugujacego Minibank24.

    Pozdrawiam,
    Karol