  • 21. Data: 2005-03-29 22:45:08
    Temat: Re: anonimowe konto bankowe..
    Od: necik <no_spam@no_spam.pl>

    > tego kolesia: http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=2383058, jak on to
    > zrobil ze zniknal z ta kasa :D

    To ja zapytam z ciekawości, w którym banku miał konto on miał konto?
    Powiedzmy że w tym gdzie wystarczy ksero dowodu osobistego.
    Ale co później z "zarobioną" kasą?
    Przelał na drugie, osobiste konto? Raczej nie.
    Biegał z kartą do bankomatu? Możliwe, ale przecież przy bankomatach jest
    monitoring więc policja nie powinna mieć problemów ze znalezieniem osoby
    która wybierała kasę?

    PS. Wie ktoś ile PLNów "zarobił" na Allegro?

  • 22. Data: 2005-03-30 06:18:44
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message 3...@n...onet.pl, Użytkownik
    <m...@o...pl> wrote:
    > ad1. Jedna osoba (ewentualnie 3 konta po 33%). niekoniecznie
    > podstawiona - nie ufa sie ludzi przy takiej kasie...
    >
    > ad2. mozliwosci zapelnienia konta stale. ale preferowane konta
    > jednorazowe
    >
    > ad3. euro (ale jak ma byc cos innego to co - moze da sie zorganizowac)
    >
    > ad4. max szybko.

    Kurcze, mógłbyś się dowiadywać gdzieś indziej?
    Nie chcę być wzywany przez żaden cyrk komisją śledczą zwany... ;)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 23. Data: 2005-03-30 06:27:07
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message 4249a79c$...@n...home.net.pl, jonasz <d...@n...mail.me> wrote:
    > Kiedys Nauru slynelo z takich nieslawnych praktyk. Ale wiem, ze byly
    > na ten kraj mocne naciski, wiec moze cos ucywilizowali w swoim prawie
    > bankowym. No i z cala pewnoscia nie jest to blisko Polski.

    Nauru to ta wysepka?
    Czytałem kiedyś o niej. Hehe, niezłe przekręty robili...
    Ale mają taki sam talent do marnowania pieniędzy jak
    i u nas (a może i lepszy?)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 24. Data: 2005-03-30 07:40:40
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Szymon" <v...@w...epf.pl> napisał w wiadomości

    > Może przekazać hasło PCK stając się anonimowym ofiarodawcą.

    i wierzysz w to co piszesz ?

  • 25. Data: 2005-03-30 09:14:59
    Od: m...@o...pl

    > Kurcze, mógłbyś się dowiadywać gdzieś indziej?
    > Nie chcę być wzywany przez żaden cyrk komisją śledczą zwany... ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Miroo

    co ty stary - to tylko teoria;)
    slady elektroniczne za dlugo zostaja, zebym mial takie cos na grupach rozstrzasac...

    Ale swoja droga ciekawe - jezeli ktos mialby do wyprowadzenia kilka milionow jak
    to bezpiecznie zrobic (mniejsza o legalnosc tego przedsiewziecia)?
    Czy moze po prostu my jestesmy za mali i za glupi, zeby cos takiego, oczywiscie
    teoretyczbie zorganizowac...?

  • 26. Data: 2005-03-31 13:41:54
    Od: m...@o...pl

    > Wpisz w google offshore bank, pewnie cos znajdziesz.
    > Jesli wiesz co to e-gold, to pewnie bez problemu w necie znajdziesz
    > informacje o tym, jak do konta e-gold wyrobic sobie anonimowa karte
    > bankomatowa (czy jest taka anonimowa, to tego nie wiem, bo nie korzystam z
    > takich uslug)

    THX!
    Znalazlem wiele interesujacych informacji.
    mysle, ze widze sposob, ale bedzie to wymagalo jeszcze wielu danych.

    pozdrawiam

  • 27. Data: 2005-03-31 16:44:40
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    m...@o...pl wrote:

    > Znalazlem wiele interesujacych informacji.
    > mysle, ze widze sposob, ale bedzie to wymagalo jeszcze wielu danych.

    Ciekawe kiedy teraz usłyszymy o jakimś nowym przekręcie w Wielkopolsce...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 28. Data: 2005-03-31 21:14:48
    Od: m...@o...pl

    > Ciekawe kiedy teraz usłyszymy o jakimś nowym przekręcie w Wielkopolsce...

    Watpie, abyscie kiedykolwiek uslyszeli. Duze firmy wola raczej tuszowac
    informacje, o swoich stratach spowodowanych "legalnym" wykorzystaniem luk prawnych
    pozdr