  • 1. Data: 2010-09-10 19:35:57
    Temat: alior:przeglądarka i soft?nt
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    właśnie się otworzyło konto w alior, obecnie na kompie zainstalowana jest
    mandriva 2008 i firefox 3,0 w każdym innym banku internetowym wszystko
    jest ok., w aliorze jest jakiś konflikt, po zalogowaniu się na koncie są
    widoczne wszystkie pozycje ofertowe,jednakże po kliknięciu w szczegóły
    danego komponentu brak jest wszelkich informacji rozszerzających dany
    komponent (nie ma żadnego też komunikatu,że czegoś brakuję,że coś może chce
    sie doinstalować),korzysta ktoś może z podobnego zestawienia?Działa komuś w
    tym banku konto w pełni na takim zestawieniu?Oczywiście zapytanie do banku
    było złożone dedykowana przeglądarka dla linux(kernel 2,6) jest ff 3,0 i
    3,5, nic więcej nie da się od nich wycisnąć w kwestii pomocy.
    Z góry dzięki za wszelkie sugestie,
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-10 20:49:32
    Temat: Re: alior:przeglądarka i soft?nt
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-10 21:35, namikk pisze:
> [...]
    > było złożone dedykowana przeglądarka dla linux(kernel 2,6) jest ff 3,0 i
    > 3,5, nic więcej nie da się od nich wycisnąć w kwestii pomocy.

    Nie wiem czy to o to chodzi, ale na wszelki wypadek stronę dopasuj do
    szerokości lub "jeździj po pasku wszerz", czyli przesuwaj poziomy suwak.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-09-11 06:46:22
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > ale na wszelki wypadek stronę dopasuj do
    > szerokości lub "jeździj po pasku wszerz", czyli przesuwaj poziomy suwak.

    W tym przypadku nie pojawia się suwak poziomy lub pionowy jest po prostu
    białe pole, po wejściu w daną opcję pojawia się wskaźnik "słoneczko
    ładujące"ale jakby brakowało "siły" do załadowania pełnego obrazu po
    stronie banku.Rozmiar strony jest wg.mnie prawidłowy,założyłem sobie
    lokatę,wcześniej nic nie było w historii(nawet żadnych parametrów do wyboru
    w przedziale od-do)teraz już są.W pozostałych innych opcjach nadal brakuje
    dalszych rozwinięć.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-09-11 13:12:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-11 08:46, namikk pisze:

> [...]
    > w przedziale od-do)teraz już są.W pozostałych innych opcjach nadal brakuje

    Zrób zrzut ekranu, wydrukuj i zanieś do Aliora. AQlbo przeslij im w
    załączniku. Niech wyjaśnią. U mnie jest ok. Pewnie to wina Twojej
    przeglądarki. Aha: Zainstaluj najnowszego Adobe Flash Player'a, bo to
    ładujace się słoneczko jest związane raczej z tym programem.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-09-11 16:03:43
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Zrób zrzut ekranu, wydrukuj i zanieś do Aliora. AQlbo przeslij im w
    > załączniku. Niech wyjaśnią. U mnie jest ok.

    Dzwoniłem,rozmawiałem w tej kwestii złożyłem zapytanie,czekam na info.z
    banku po weekendzie, bo na chwilę obecną nie ma żadnej osoby kompetentnej
    do pomocy.

    > Pewnie to wina Twojej przeglądarki.

    Też tak mi się wydaje.Może czegoś brakować nowego.

    > Aha: Zainstaluj najnowszego Adobe Flash Player'a, bo to
    > ładujace się słoneczko jest związane raczej z tym programem.

    Ok,dzięki :-) to może być właściwy trop :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-09-11 17:16:08
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-09-11 18:03, namikk pisze:
    > Ok,dzięki :-) to może być właściwy trop :-)

    Bzzz, wrong. Tam nie ma ani grama flasha. Zaktualizuj tego FF, bądź co
    bądź, ale 3.0 to zabytek z lekka.

    --
    Raf

  • 7. Data: 2010-09-11 18:46:31
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    namikk pisze:
    > było złożone dedykowana przeglądarka dla linux(kernel 2,6) jest ff 3,0 i
    > 3,5, nic więcej nie da się od nich wycisnąć w kwestii pomocy.

    Na FF 3.6.9 pod Ubuntu Lucid (kernel 2.6.32) działa idealnie. Używam też
    FF 3.5.9 pod Gentoo z jądrem 2.6.29 - również ideał. Opera 10 także
    działa znakomicie...

    Z tym, że akurat tymi wersjami przeglądarki i systemu bym się nie
    sugerował, bo u mnie Alior zawsze i na wszystkim działał idealnie - na
    poprzednich wersjach systemu też.

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-09-15 17:18:22
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

> [...]
    > przeglądarki. Aha: Zainstaluj najnowszego Adobe Flash Player'a, bo to
    > ładujace się słoneczko jest związane raczej z tym programem.

    Animko, po pierwsze Alior nie używa flasha, a po drugie wątkotwórca pyta się o system
    Linux. Wybacz, ale nie umiem uwierzyć, że Animka zna się na konfiguracji Linuxa...

    k.

  • 9. Data: 2010-09-17 09:51:32
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    kashmiri pisze:
> [...]
    system Linux. Wybacz, ale nie umiem uwierzyć, że Animka zna się na konfiguracji

    http://groups.google.pl/groups/profile?hl=pl&enc_use
    r=OT2X6hYAAACTR-lxEQl_FqBRbQJ1WQ0HhAXaG10uFhqjz1OjcG
    ijNg

    animka (dla starszych stażem - kaja) zna się na wszystkim

    andy_nek

  • 10. Data: 2010-09-17 20:32:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-15 19:18, kashmiri pisze:
    > animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Animko, po pierwsze Alior nie używa flasha, a po drugie wątkotwórca
    > pyta się o system Linux. Wybacz, ale nie umiem uwierzyć, że Animka
    > zna się na konfiguracji Linuxa...

    A co to kogoś w Aliorze (i mnie) obchodzi, że ktoś, tzn Ty nazywa
    "Linuxem" przeglądarkę internetową? Strasznie mundry jesteś, nie ma co :-(

    Tu kawałek źródła Aliora:

    <object id="rotator"
    classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000"
    codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwa
    ve/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0"
    align="middle" width="540" height="280"> <param value="sameDomain"
    name="allowScriptAccess" /> <param value="false" name="allowFullScreen"
    /> <param
    value="http://www.aliorbank.pl/resources/res/swf/sg/
    rotator.swf?url=http://www.aliorbank.pl/resources/re
    s/swf/sg/menago.xml"
    name="movie" /> <param value="high" name="quality" /> <param
    value="#ffffff" name="bgcolor" /> <param value="transparent"
    name="wmode" /><embed align="middle" width="540" height="280"
    name="rotator" quality="high" bgcolor="#ffffff"
    allowscriptaccess="sameDomain" allowfullscreen="false"
    pluginspage="http://www.adobe.com/go/getflashplayer"
    src="http://www.aliorbank.pl/resources/res/swf/sg/ro
    tator.swf?url=http://www.aliorbank.pl/resources/res/
    swf/sg/menago.xml"
    type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent"></embed></object>

    --
    animka