  • 1. Data: 2010-09-10 16:36:39
    Temat: mB, mLinka
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Czołem.
    Na stronie mB "kontakt" napisano:
    Czas oczekiwania
    Dla zalogowanych: 1'11"
    Dla niezalogowanych 1'04"
    Dobre... ;)
    Faktyczny czas oczekiwania: ok. 3'
    Op...na mLinka tłumaczy się, że są to czasy średnie. ;)
    Ze statystyką trudno dyskutować.
    Żądania, aby przekazać "stosownym władzom" żądanie, aby były to czasy
    maksymalne mLinka nie przyjmuje i odsyła na drzewo.

    Ja wiem: Albo akwarium, albo rybki.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-09-12 12:55:44
    Temat: Re: mB, mLinka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SQLwiel n...@c...pl ...

> [...]
    > Żądania, aby przekazać "stosownym władzom" żądanie, aby były to czasy
    > maksymalne mLinka nie przyjmuje i odsyła na drzewo.

    żadanie? rozumiem "sugestie" ale zadanie?
    chyba sie juz niektorym poprzewracało...

  • 3. Data: 2010-09-12 17:00:55
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-12 14:55, Budzik pisze:
    > Użytkownik SQLwiel n...@c...pl ...

    > żadanie? rozumiem "sugestie" ale zadanie?
    > chyba sie juz niektorym poprzewracało...
    Weź pod uwagę, że to bank trzyma moje pieniądze, bank jest usługodawcą,
    a ja klientem. I m.in. domagam się, aby podawane "na stronie" (nieźle
    się kojarzy ;) ) czasy oczekiwania nie były średnimi, a MAKSYMALNYMI. A
    Ty uważasz, że nie mam podstaw do takiego ŻĄDANIA (a nie "żadania" -
    korzystać z klawiatury też trzeba umieć, jeśli chce się publicznie
    dyskutować)?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-09-12 20:55:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SQLwiel n...@c...pl ...

> [...]
    > się kojarzy ;) ) czasy oczekiwania nie były średnimi, a MAKSYMALNYMI. A
    > Ty uważasz, że nie mam podstaw do takiego ŻĄDANIA

    dopóki nie masz tego zapisanego w umowie, jaką zawarłes, twoje ządanie
    drugiej stronie może się wydać jedynie śmieszne.

    > (a nie "żadania" -
    > korzystać z klawiatury też trzeba umieć, jeśli chce się publicznie
    > dyskutować)?

    niewatpliwie ta uwaga wiele mówi o twoim poziomie prowdzenia dyskusji...