  • 1. Data: 2010-09-10 16:14:08
    Temat: Aukcje Millennium
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Hej,

    Zaszło bardzo dziwne zdarzenie.

    Według strony Millenium najwyższe oprocentowanie wygrywające to 5.64% (lokata
    zgłoszona 7.09 po 21:00).

    Natomiast moje dwie lokatki na 5.59% zaproponowane 6.09 zaraz po 9:00 rano się
    nie założyły.

    Zapytałem infolini, ale ponad 10 minutowa dyskusja nie doprowadziła do niczego,
    ponieważ gość nie miał bladego pojęcia jak działa ten produkt. Poprosiłem o
    założenie reklamacji i mają się ustosunkować.

    Co myślicie?

    W.

  • 2. Data: 2010-09-13 06:46:05
    Temat: Re: Aukcje Millennium
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-09-10 18:14, Wielebny pisze:
> [...]
    > ponieważ gość nie miał bladego pojęcia jak działa ten produkt. Poprosiłem o
    > założenie reklamacji i mają się ustosunkować.

    Jedyny mozliwy powód nie będący błędem Zmyllennium to ew. brak środków
    na koncie ok. 15.oo.

  • 3. Data: 2010-09-13 08:44:07
    Od: "ms" <a...@b...pl>

    Nie ma w tym nic dziwnego, przeczytaj sobie regulamin.
    To, że najwyższe oprocentowanie było 5.64, nie znaczy, że każdy je dostanie.
    Algorytm wybiera najpierw oferty z największymi kwotami, a Twoje chyba nie
    przekraczały nawet 100 tys(skoro nazywasz je lokatki :) ), prawda?
    Proponuje z małymi kwotami dawać ofertę w okolicy średniego oprocentowania z
    poprzedniej aukcji, a nie maksymalnego.

    --
    Pozdrowienia
    Marek

    5445 (20100912) __________

  • 4. Data: 2010-09-13 22:29:53
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    > Nie ma w tym nic dziwnego, przeczytaj sobie regulamin.

    Czytam co tydzień, więc znam go w zasadzie na pamięć.

    > To, że najwyższe oprocentowanie było 5.64, nie znaczy, że każdy je dostanie.

    To jest oczywiste.

    > Algorytm wybiera najpierw oferty z największymi kwotami, a Twoje chyba nie
    > przekraczały nawet 100 tys(skoro nazywasz je lokatki :) ), prawda?

    A to jest ciekawa koncepcja. Poczytajmy więc regulamin:
    ---------
    § 9.
    1. Bank przyjmuje do puli wygrywającej oferty:
    1) według najniższego oprocentowania oferowanego przez Uczestnika aukcji,
    2) według kolejności złożonych ofert, jeżeli suma złożonych ofert
    zakwalifikowanych do puli wygrywającej wg najniższego oprocentowania przekroczy
    maksymalną kwotę aukcji lub maksymalną liczbę oszczędnościowych lokat terminowych,
    ---------

    Nic to nie widzę o preferencjach ze względu na wielkość oferowanej kwoty. Możesz
    wskazać stosowne zapisy?

    W.

  • 5. Data: 2010-09-13 22:37:59
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    > Jedyny mozliwy powód nie będący błędem Zmyllennium to ew. brak środków
    > na koncie ok. 15.oo.

    Nie rozmawiamy o kwestiach oczywistych :) Środki na wszystkie 10 lokatek były
    zapewnione w jednym momencie.

    W.

  • 6. Data: 2010-09-14 10:09:23
    Od: "ms" <a...@b...pl>

    Wygląda na to, że masz rację. Wg regulaminu, jeśli dałeś oprocentowanie
    niższe i nie weszło, to robią jakiś wałek.
    Mnie się to wcześniej zdarzało wielokrotnie, więc uznałem, że widocznie to
    zależy od kwoty, i dawałem mniejsze oprocentowanie.
    W takim razie może podaj wynik rekramacji, jeśli to nie problem.

    --

    5449 (20100914) __________