  • 1. Data: 2007-07-16 06:10:04
    Temat: Zmienność PLN do CHF
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>

    Czy ktoś jest mi w stanie przesłać plik z ilustracją zmienności kursów
    pomiędzy CHF a PLN w jakimś okresie szerszym np. 3-5 lat? A może est gdzieś
    w Interncie takie miejsce gdzie można to wygenarować? Proszę o pomoc. Wiem,
    że niektórzy mają tu rózne narzędzie które pozwalają na takie zestawienie od
    strzału.
    pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2007-07-16 06:22:30
    Temat: Re: Zmienność PLN do CHF
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl>

    Cześć. Sam sobie odpowiadam:

    Bardzo fajne narzędzie jest dostępne pod
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/waluty/narzedzia/
    profile/index.html?symbol=CHF&wp=0

    Można robić przeglądy z różnych okresów czasu.

  • 3. Data: 2007-07-16 08:49:31
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

    http://www.assman.com.pl/index-sub.pl?pid=87