  • 1. Data: 2007-07-15 21:13:37
    Temat: karta kredytowa w Inteligo?
    Od: "darek.wj" <d...@s...pl>

    Witam,

    Mam pyt. do posiadaczy kk w Inteligo:

    Jak w praktyce wygląda automatyczne pobieranie minimalnej kwoty spłaty? Co
    gdy np. mój stan konta wyniesie 0 zł, a spłatę chciałbym wykonać z innego
    konta na którym mam środki?

    DW

  • 2. Data: 2007-07-16 18:51:49
    Temat: Re: karta kredytowa w Inteligo?
    Od: Tomasz <t...@g...net!!!>

    darek.wj napisał(a):
> [...]
    > gdy np. mój stan konta wyniesie 0 zł, a spłatę chciałbym wykonać z innego

    automat dziala tylko w momencie kiedy w okreslonym dniu nie przelejesz
    przynajmniej minimum na rachunek karty - dodatkowo poza okresem -3dni od
    tej daty (ztcp) mozesz wplacic dowolna kwote a i tak w dniu splaty
    pobiora sobie minimum od niesplaconej kwoty

    ja mam splate na 10, wiec w dniach 7-10 moge splacic ile chce ale wiecej
    niz minimum, jesli tego nie zrobie to 11 rano wezma sobie minimum sami,

    jesli na rachunku nie bedzie pieniedzy bedziesz mial karne odsetki policzone

    --
    Tomek