  • 1. Data: 2008-05-20 14:09:20
    Temat: Zmiany w regulaminie KK Citi
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    właśnie dostałem list informujący o zmianach + nowy regulamin i m.in.:

    przelewy z kk nie będą przekładały się na dodatkowe korzyści z tyt.
    programów lojalnośniowych (Plus, BP i LOT) = po naszemu za przelewy nie
    będzie punktów

    + inne zmiany, zainteresowani z pewnością otrzymają taką korespondencję ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-05-20 15:00:11
    Temat: Re: Zmiany w regulaminie KK Citi
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "RobertS" wrote in message ...

> [...]
    > będzie punktów
    >
    > + inne zmiany, zainteresowani z pewnością otrzymają taką korespondencję
    ;-)

    jeszcze nie dostałem listu
    ale to znaczy że będę zmieniał kartę ;-)

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2008-05-20 15:37:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > przelewy z kk nie będą przekładały się na dodatkowe korzyści z tyt.
    > programów lojalnośniowych (Plus, BP i LOT) = po naszemu za przelewy nie

    Tak, a czy przypadkiem nie jest napisane, ze nie dotyczy BP? Cos malo
    uwaznie przeczytales ;).

    > + inne zmiany, zainteresowani z pewnością otrzymają taką korespondencję
    > ;-)

    Te inne sa wazniejsze od punktow... bank zastrzega sobie mozliwosc
    przeprowadzenia sekurytyzacji (sprzedazy dlugu).

    MK

  • 4. Data: 2008-05-20 16:31:20
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Tak, a czy przypadkiem nie jest napisane, ze nie dotyczy BP? Cos malo
    > uwaznie przeczytales ;).

    "w przypadku kart typu: Karta Kredytowa Citibank-BP, (...) Citibank-LOT i
    (...) Citibank-Plus"

    wymienione zostaly ww.

    > Te inne sa wazniejsze od punktow... bank zastrzega sobie mozliwosc
    > przeprowadzenia sekurytyzacji (sprzedazy dlugu).

    jaka to różnica kto egzekwuje dług bank czy fundusz?
    dlatego mnie ten zapis nie rusza...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-20 17:40:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > "w przypadku kart typu: Karta Kredytowa Citibank-BP, (...) Citibank-LOT i
    > (...) Citibank-Plus"
    >
    > wymienione zostaly ww.

    W nastepnym zdaniu jest mowa, ze moze naliczac rowniez za inne, ale w chwili
    obecnej nie ma to juz znaczenia, bo z kartami BP rozniez zrobiono porzadek
    ;). Tak wiec tylko o miesiac dluzej naliczely sie punkty za przelewy na
    kartach BP.

    > jaka to różnica kto egzekwuje dług bank czy fundusz?
    > dlatego mnie ten zapis nie rusza...

    Dla jednego nie ma a dla innego jest. Na pewno ma dla banku, bo moze
    sprzedac caly portfel kredytow. Bank moze przymykac oko np. na opoznione
    platnosci, ale od firmy sekurytyzacyjnej raczej oczekiwac tego nie zalezy.

    MK