    From: " 666" <u...@w...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zlosliwe ch... w bankach.
    Date: Tue, 2 Sep 2008 10:11:04 +0200
    Sender: u...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak sobie myslę, dlaczego w bankach pracuje tyle złośliwych ch...
    W jednym z banków juz trzeci rok próbuję zamknąć konto.
    No nie daje się.
    Nie mówie, żebym robił to codziennie od rana do nocy, ale co rusz dostaję jakis list
    z nowym wymyslonym z sufitu powodem, ze
    rachunku zlikwidowac nie moga.
    Szczęśliwie sam rachunek chyba bezpłatny (albo o niczym nie wiem), więc parcia nie
    mam, wyląduję może w księdze guinessa.

    No to przed wakacjami postanowiłem zmknąć rachunek w innym banku.
    Już dwa razy byłem osobiście w oddziale spłacic całe saldo (ujemne, bo narosło od
    opłat) zgodnie z wyliczeniami "Starszych
    konsultanów klientów indywidualnych" (grawerzy tabliczek wszystkich krajów łączcie
    się).
    I ciagle wpadam w jakieś rzekome zadłużenie.
    Dziś rano dostałem SMS-a o przekroczeniu dopuszczalnego salda o 0,01 PLN.
    Właśnie przed chwilą czyli w południe tego samego dnia po porannym SMS-ie dostaje
    kolejnego o przekroczeniu salda o 0,02 PLN.
    Wygląda na to, że wyląduję w BIK-u za 2 grosze polskie.
    I oczywiście rachunku mi nie zamkna.

    Niestety, jesli ktos mysli, że sprzedanie wiekszości polskich banków kapitałowi
    zagranicznemu było z korzyścią dla klientów, to musi
    tez zyć z podobnymi kwiatkami.

    W polskim (kapitałowo-włąsnościowo) banku siedza te trzy kobity na obsługę jednego
    klienta, przerrzucają te papierzyska pomiędzy
    herbatami, ale jakos idzie się dogadac i sprawe załatwić.

    A w systemie 1984 nie załatwisz nic.
    JaC