  • 21. Data: 2013-06-20 21:36:56
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to si? w pale nie mie?ci.
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-20 20:59, Grzexs pisze:

    > Nie warto. I samego konta też nie warto trzymać. Z-z-z - Zainkasować,
    > zamknąć, zapomnieć.

    Tylko potwierdzenie zamknięcia przez 7 lat (prawie) starannie przechowywać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 22. Data: 2013-06-20 22:27:33
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to się w pale nie mieści.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Jun 2013 10:24:08 +0200, wiatrak napisał(a):
    > http://samcik.blox.pl/2013/06/Ona-w-banku-tanczy-dla
    -mnie-czyli-jak-zamknac.html#ListaKomentarzy
> [...]
    > temu postanowił z tej karty zrezygnować. Klient, owszem, kartę oddał, ale - co go
    zdziwiło -
    > nie została ona przecięta, ani zabrana przez bank. "Pracownica zapewniła
    > mnie, że karta będzie natychmiast zdezaktywowana i nie będzie można nią
    > już wykonywać żadnych operacji, więc mogę ją zatrzymać na pamiątkę" -
    > zeznaje klient.[...] "Zgodnie
    > z podpisaną Dyspozycją zamknięcia karty płatniczej do rachunku posiadacz
    > rachunku odpowiada za transakcje dokonane niezwróconą kartą również po

    Ciekawe co by zrobili jakby tak konto zamknac a karte uzywac.

    Co, to sie spodziewam, ale powiedzmy ze ktos i tak mial w planach
    emigracje lub chocby przeprowadzke :-)

    J.

  • 23. Data: 2013-06-20 22:36:08
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 20.06.2013 o 21:36 zgred <z...@e...com> pisze:

    > Tylko potwierdzenie zamknięcia przez 7 lat (prawie) starannie
    > przechowywać.

    Przechowuję takie dokumenty, ale oświeć mnie proszę, dlaczego akurat 7
    lat? Jeśli zamknę konto, tudzież w ogóle wypowiem umowę, dostanę na to
    papier i będę miał dodatkowe potwierdzenie w postaci tego, że w systemie
    też konta poznikają i/lub nie będę się mógł do niego zalogować, to chyba
    samo się to wszystko ponownie nie aktywuje? :)

    sas

  • 24. Data: 2013-06-20 22:42:39
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 20.06.2013 o 22:27 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ciekawe co by zrobili jakby tak konto zamknac a karte uzywac.
    >
    > Co, to sie spodziewam, ale powiedzmy ze ktos i tak mial w planach
    > emigracje lub chocby przeprowadzke :-)

    Dokładnie to samo mnie zastanowiło. Zamykam konto, wypowiadam umowę, może
    dodatkowo jeszcze wcześniej zastrzegam kartę i mam na to wszystko
    potwierdzone papiery, umowa wygasa po okresie wypowiedzenia. Po
    wygaśnięciu umowy "ktoś" pyka moją zastrzeżoną kartą N transakcji bez
    użycia PIN. Co wtedy?

    sas

  • 25. Data: 2013-06-20 23:27:57
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to sie w pale nie mieści.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sas" op.wyzviia2cgeagj@ter

[...]

    Na wszelki wypadek. :)

    Zainkasować, zamknąć, zachować potwierdzenie wypowiedzenia umowy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2013-06-20 23:32:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sas" op.wyzvtdjwcgeagj@ter

[...]

    IMO trzeba spróbować pyknąć. Niemal na pewno nic z tego nie wyjdzie.
    Nie mówię, że trzeba naciągnąć bank -- można pyknąć i nie ukraść.
    Bank zapewne upomni się i można wówczas przeprosić za pomyłkę, ;)
    tłumacząc się masą kart i roztargnieniem a forsę (ze 2 pln, żeby
    w razie wpadki nie płakać) oddać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-06-21 00:57:43
    Od: "B.G." <n...@n...com>

    napisał w wiadomości news:kpvt0t$gs9$1@speranza.aioe.org...

    > : Po wygaśnięciu
    > : umowy "ktoś" pyka moją zastrzeżoną kartą N transakcji bez użycia PIN. Co
    > wtedy?
    >
    > IMO trzeba spróbować pyknąć. Niemal na pewno nic z tego nie wyjdzie.

    Przećwiczone!
    mBank jakby nigdy nic obciążył konto kosztami transakcji dokonanej przy
    pomocy zastrzeżonej karty!

  • 28. Data: 2013-06-21 01:10:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 22:42:39 +0200, sas napisał(a):

> [...]
    > potwierdzone papiery, umowa wygasa po okresie wypowiedzenia. Po
    > wygaśnięciu umowy "ktoś" pyka moją zastrzeżoną kartą N transakcji bez

    Bank przysyla list i domaga sie uregulowania debetu na koncie, pod
    grozba egzekucji i likwidacji :-)

    J.

  • 29. Data: 2013-06-21 01:15:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-21 01:10, J.F. pisze:

    > Bank przysyla list i domaga sie uregulowania debetu na koncie, pod
    > grozba egzekucji i likwidacji :-)

    A Ty zanosisz te papiery z dowodem zamknięcia rachunku i wypowiedzenia
    umowy o kartę do Prokuratury :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 30. Data: 2013-06-21 06:44:46
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-20 22:36, sas pisze:

> [...]
    > też konta poznikają i/lub nie będę się mógł do niego zalogować, to chyba
    > samo się to wszystko ponownie nie aktywuje? :)

    W umowach (nie chce mi się szukać) są jakieś klauzule o poddawaniu się
    egzekucji przez 5 lat (od momentu - no właśnie - ujawnienia przesłanek?).

    Bank może sobie przypomnieć po 2 latach od zamknięcia konta, że omyłkowo
    nie naliczył Ci prowizji za przelew.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.