  • 11. Data: 2022-03-28 12:44:45
    Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Friday, March 25, 2022 at 11:58:36 AM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
    [...]
    > Ale cóż - szantażować się nie damy.

    A co co właściwie chodzi? Co spowodowało tę lawinę zamknięć i o jakim szantażu mowa?

    witrak()

  • 12. Data: 2022-03-28 17:33:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    W dniu 28.03.2022 o 12:44, witrak() pisze:
> [...]
    > [...]
    >
    > A co co właściwie chodzi? Co spowodowało tę lawinę zamknięć i o jakim szantażu

    Chodzi o to co zwykle. O pieniądze. Za prowadzenie rachunku.
    Warunki zwalniające z opłaty uważam za nieatrakcyjne.

  • 13. Data: 2022-03-29 09:53:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 marca 2022 o 12:44:47 UTC+2 witrak() napisał(a):
> [...]
    > [...]
    > A co co właściwie chodzi? Co spowodowało tę lawinę zamknięć i o jakim szantażu

    A o co mogło chodzić jak nie o pieniądze (w aion kobiety wykluczone, nie ma tam
    "ładnych pań z banku", o które zazdrosna może być szanowna małżonka ;) ?
    I to właśnie z szantażem - nowe warunki planu Light od 3 kwietnia wymagają do
    bezpłatności min. 5k - i to na kontach oszczędnościowych.
    I nie jest powiedziane, czy średniomiesięczne saldo min. 5k, czy też każdego dnia
    musi być min. 5k, a jak nie to 19,99zł płacisz, nie wiadomo, czy liczą się tylko
    złotówki, czy też waluty itp.
    Cóż, można tylko powiedzieć, jak o wielu rzeczach zresztą niestety, że dobrze już
    było :(

  • 14. Data: 2022-03-31 13:51:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > A właśnie co do "zamykania w trybie sprzeciwu" - czy rzeczywiście jest tak, że
    klient ma do wyboru zamknięcie natychmiastowe albo z dniem wejścia w życie zmian?

    > Czy może jedynie "zwykłe" zamknięcie, jedynie z gwarancją bezkosztowości, ale z
    "normalnymi"
    > terminami - lub "skrócone" (tzn. niekoniecznie musi być skrócone, bo zwykle
    wypowiedzenia
    > przez klienta jest z miesięcznym terminem - a zmiany muszą być ogłaszane min. 2
    miesiące przed wprowadzeniem),
    > czyli z dniem wejścia w życie zmian, plus też oczywiście z gwarancją
    bezkosztowości?

    Nikt nic?

    > Wziąłem się też za zamykanie cinkciarza - o, tam to jeszcze trudniej.
    > Najpierw na wiadomość w systemie transakcyjnym odpowiedź bez podpisu, że mam wysłać
    maila do inspektora ochrony danych
    > i że odpowiedzą w ciągu 30 dni.
    > Na opr odpowiedź, że się zgodziłem na odpowiedzi w 30 dni.
    > Tutaj zmiany regulaminu wchodzą na początku maja - więc będzie jeszcze nieco zabawy
    i kilka maili, zanim zrobią to, co chcę...

    Bo właśnie cinkciarz usunął mi profil z dnia na dzień - po kilkukrotnym powtórzeniu,
    czego chcę i kolejnym wyśmianiu żądania składnia dyspozycji mailem - że niby mają być
    lepsze niż te w poczcie w ST.
    Tylko pewnie nigdy się już nie dowiem, które z czterech umów (bo podobno tyle ich
    było, dwie z cinkciarz sp. z o.o. i dwie z conotoxia sp. z o.o.) są rozwiązane
    natychmiast, które rozwiążą się 4 maja, które kiedyś, jak minie wypowiedzenia, a
    które nigdy...
    I czy karta jest zastrzeżona czy też nie...

    Wniosek - zabawy z bankami ostrożnie, a z fintechami tym bardziej.
    No, ale to było przed pandemią, wtedy cały świat dostawał pierdolca.
    Tzn. potem było jeszcze gorzej ;>

  • 15. Data: 2022-03-31 14:14:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A dlaczego naczelny grzybiarz nie chce ich w koszyku?

    -----

  • 16. Data: 2022-03-31 18:33:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 31 marca 2022 o 14:14:57 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > A dlaczego naczelny grzybiarz nie chce ich w koszyku?

    Zbieram nie tylko jadalne - zbieram tylko smaczne.

  • 17. Data: 2022-03-31 19:11:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czarna matowa nie smakowała?

    -----

  • 18. Data: 2022-03-31 19:37:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 31 marca 2022 o 19:11:36 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Czarna matowa nie smakowała?

    Miałem białą.
    Ale to jakaś fałszywa visa, nie dało się dodać do visa oferty.
    No i nawet nie zapłaciłem.
    Na zagranicę mam N26 oraz IKA, curve, i jeszcze citi i mBąk.

  • 19. Data: 2022-04-05 17:22:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Konto i dostęp w aion nadal działają.
    Plan light "ślicznie" opisany jako kosztujący 19,99zł jeśli nie będzie min. 5k na
    kontach oszczędnościowych.
    Sprawa podobno "w toku" i "przekazana" - choć najpierw po raz kolejny musiałem
    wyjaśnić, że "zamknięcie konta trwa 44 dni" to jednak nie w tym przypadku.
    Dobrze że chociaż zapłacili mi za nowy odkurzacz.
    Ale może w końcu do Rzecznika Finansowego napiszę?

  • 20. Data: 2022-04-05 20:41:37
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

> [...]
    > Dobrze że chociaż zapłacili mi za nowy odkurzacz.
    > Ale może w końcu do Rzecznika Finansowego napiszę?

    Hmm...
    Ja dziś zamknąłem oszczędnościowe w ojro
    bo i trzymać na 0,05% bezsens - mail przyszedł zaraz o zamknięciu
    Wylało się na zwykłe - polałem do żubra
    Tam tez gówniany % ale do 2k mogę podjąć od ręki w kasie
    bez zgłaszania i za free, a do wakacji już nie tak długo ;)

    Pozdro