  • 11. Data: 2007-03-04 16:12:01
    Temat: Re: Zajęcie komornicze hipoteki
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> > Co to w ogóle jest
    "przepisanie hipoteki"?
    Podejrzewam że autor wątku miał na mysli zmianę właściciela nieruchomości...

    Krzysiek

  • 12. Data: 2007-03-05 07:15:50
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    > najpierw musi nastąpić oszacowanie nieruchomości na wniosek wierzyciela,
    > potem jest licytacja, najpierw na wartość oszacowaną, jak nikt się nie
    > zgłosi, jest druga licytacja na 3/4 wartości oszacowania, potem stopniowo
    > zaniża się kwotę do 1/2 itd., ale wątpię czy nikt nie kupi nieruchomości
    za
    > 3/4 ceny, a nawet jesli nie kupi, komornik nie może sprzedać za 10 tys. ot
    > tak sobie.
    Nie masz racji. Już 1 licytacja jest na 3/4 wartości oszacowania.

  • 13. Data: 2007-03-05 14:41:49
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > Nie masz racji. Już 1 licytacja jest na 3/4 wartości oszacowania.

    słusznie, w tej kwesti nie mam. Pierwsza jest od 3/4 ceny.

    pozdrawiam,

  • 14. Data: 2007-03-07 20:51:51
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    x napisał(a):
    >>> 3/4 ceny, a nawet jesli nie kupi, komornik nie może sprzedać za 10 tys.
    >

    > słusznie, w tej kwesti nie mam. Pierwsza jest od 3/4 ceny.

    A licytacje oglasza sie tak by nie daj boze nikt nie zauwazyl.

  • 15. Data: 2007-03-07 21:46:56
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Witam
    > Komornika jeszcze nie ma, pytam na zasadzie "co będzie jak..."
    > spodziewam się poślizgu i się zastanawiam czy przepisywać hipotekę (nie
    > na żonę)i czy nie ma powodów do paniki.
    > Dziękuję za wszystkie posty w mojej sprawie, jestem już mądrzejszy :)
    >
    > Pozadrawiam
    > Kurczak

    przepisanie hipoteki nic nie da, poczytaj sobie o skardze paulianskiej...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-03-10 23:09:35
    Od: Kurczak <m...@w...pl>

    kris napisał(a):
    > Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> > Co to w ogóle jest
    > "przepisanie hipoteki"?
    > Podejrzewam że autor wątku miał na mysli zmianę właściciela nieruchomości...

    Dokładnie tym bardziej, że hipoteka jest moja w 50% drugie 50% jest
    przypisane mojej siostrze i zastanawiam się czy nie warto przepisać
    "darować" mojej siostrze te 50%

    Pozdrawiam
    Kurczak

  • 17. Data: 2007-03-11 08:32:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    robbo2k napisał(a):
    > A licytacje oglasza sie tak by nie daj boze nikt nie zauwazyl.

    Bzdura.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2007-03-21 14:51:14
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:esnbss$enk$8@node4.news.atman.pl...

    > przepisanie hipoteki nic nie da, poczytaj sobie o skardze
    > paulianskiej...

    Da, da... Tylko nie trzeba "przepisywać" na siostrę, a na kogoś
    "obcego"... Poczytaj sobie o realnym świecie ;-)

    pozdrawiam, marekz

  • 19. Data: 2007-03-21 14:57:41
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:esnbss$enk$8@node4.news.atman.pl...

    > przepisanie hipoteki nic nie da, poczytaj sobie o skardze
    > paulianskiej...

    Da, da... Tylko nie trzeba "przepisywać na siostrę", a raczej
    "sprzedawać komuś obcemu". Oczywiście ten "ktoś obcy" musi być
    absolutnie godny zaufania, można taką operację wprawdzie obudować
    róznymi dodatkowymi umowami, ale jak "ktos obcy" będzie
    inteligentny i będzie mieć złą wolę to i tak jest się w praktyce
    bezradnym... Otwierający wątek przez "hipotekę" rozumie chyba
    "własność", tak załozyłem.

    Trzeba poczytać sobie o realnym świecie ;-)

    pozdrawiam, marekz

  • 20. Data: 2007-03-25 07:02:34
    Od: m...@o...pl

    > Bzdura.
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos
    Po oszacowaniu:
    Pierwsza licytacja za 3/4
    Druga licytacja za 2/3
    Koniec.
    Jak się za te pieniądze nie sprzeda , to następna licytacja za rok od początku
    3/4 i 2/3. I tak w koło Macieju.
    Morski