  • Data: 2012-04-25 19:40:10
    Temat: ZNowu ;-) Ktory bank dla malej firmy? ;-)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc:)

    Dawno temu obiecalem, ze pogonie Kredyt Bank ale nie mialem
    czasu udac sie do oddzialu zeby wypowiedziec umowe...
    Czasu nie bylo zeby sie tym zajac...

    Postanowilem sie jednak zmobilizowac i zalatwie to po niedzieli.

    W zwiazku z tym mam pytanie o bank z taka oferta:
    - ZERO oplat za prowadzenie konta,
    - ZERO oplat za przelewy ZUS, podatki,
    - ZERO oplat za wyplaty z bankomatow - przynajmniej Euronet,
    najlepiej wszystkich w kraju.

    Poza tym interesuje mnie latwosc lokowania nadwyzek z konta
    na dobrze oprocentowanych lokatach. Wazne - bez zakladania
    dodatkowego konta "prywatnego" czy innych bzdur. Po prostu
    lokaty w ramach konta firmowego. I nie na 2% miesiecznie ;)

    Wiecej nie chce od banku nic - zadnych debetow, kredytow etc.

    Podpowiecie gdzie sie udac?