  • Data: 2005-04-02 13:32:23
    Temat: ZŁODZIEJE (?) z wiadomej okazji...
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba TG, nie jestem stałym bywalcem, ale proszę o pomoc, sugestie lub ew.
    zadziałanie jakoś w tej sprawie.
    Przed chwilą dostałem na tlenie:

    15:22:04 (z...@t...pl)
    Nowo powstała fundacja: "Ku pamięci Ojca Świętego Jana Pawła II" - zwraca
    się z ogromną prośbą o przekazywanie przynajmniej "symbolicznej zlotówki"
    na konto: 90-10600076-0000301000204789 - dopisek Krypta na Wawelu. Celem
    zbiórki jest remont i rozbudowa Krypty na Wawelu w Krakowie w celu
    przywiezienia i godnego pochowania zwłok naszego kochanego Ojca Świętego
    Jana Pawła. Obecnie nie ma środków finansowych na remont tej krypty - ze
    względu na zabytkową formę Zamku potrzebne są potężne nakłady finansowe.
    Prosimy o odesłanie tej prośby do wszystkich znajomych mailem, na Gadu lub
    tlenem lub poinformowanie telefoniczne lub osobiste. Serdeczne Bóg Zapłać

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)