  • 1. Data: 2005-02-04 15:09:29
    Temat: Wymiana CYP na PLN
    Od: "::yoohas::" <yoohas@_nospam_msi.pl>

    Witam...
    Czy orientuje się ktoś z grupowiczów, gdzie w Polsce (w którym banku)
    można dokonać wymiany franków cypryjskich na złotówki? Podobno jest taki
    tylko taki jeden...

    --
    ...pozdrawiam....
    ..::yoohas::..

  • 2. Data: 2005-02-04 19:39:53
    Temat: Re: Wymiana CYP na PLN
    Od: "geeeee" <g...@p...pl>

    Witam!

    Franki cypryjskie to chyba będzie ciężko wymienić...Ale funty to już może
    się da :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-02-06 00:08:02
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

    > Witam...
    > Czy orientuje się ktoś z grupowiczów, gdzie w Polsce (w którym banku)
    > można dokonać wymiany franków cypryjskich na złotówki? Podobno jest taki
    > tylko taki jeden...

    Franków cypryjskich, to chyba nie wymienisz nigdzie... ale funty masz szansę i
    nie w banku, ale w kantorze i to nie w każdym, a w wybranym. Niedawno to
    przerabiałem i w całej stolicy znalazłem dwa kantory "APOLLO" w Galerii Mokotów
    i w Blue City. Polecam stronę http://www.kantory.pl/ Jeżeli natomiast idzie o
    banki to nawet w NBP nie wymienisz.
    Powodzenia

  • 4. Data: 2005-02-08 19:48:13
    Od: "::yoohas::" <yoohas@_nospam_msi.pl>

    Dnia 6 Feb 2005 01:08:02 +0100, GJ <j...@o...pl> napisał:

    > Franków cypryjskich, to chyba nie wymienisz nigdzie... ale funty masz
    > szansę i

    Dokładnie.... przejęzyczenie... f... i f... upss... :-)

    > nie w banku, ale w kantorze i to nie w każdym, a w wybranym. Niedawno to
    > przerabiałem i w całej stolicy znalazłem dwa kantory "APOLLO" w Galerii
> [...]

    Dzięki wielkie za info... Myślę, że Galeria Mokotów poratuje... :-)

    --
    ...pozdrawiam....
    ..::yoohas::..