  • 11. Data: 2012-07-12 12:42:09
    Temat: Re: Wyłudzenia zwrotu 5% od AliorSync
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.07.2012 12:28, luc pisze:
    > O! Dziennikarze trafili na usenet:
    > <http://banki.wp.pl/kat,6600,title,Zbieracze-wisiene
    k-wyciskaja-z-
    > bankow-nawet-5-tys-zl,wid,14709745,wiadomosc.html>
    >
    > Wychodzi na to, że z co lepszymi pomysłami trzeba będzie uciec do
    > TORa ;-)

    Cytaty glownie z trolla Leszka. Szkoda, ze oceniaja grupe po trollu.

  • 12. Data: 2012-07-12 12:47:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.07.2012 12:42, neoniusz pisze:
    k-wyciskaja-z-

    > Cytaty glownie z trolla Leszka. Szkoda, ze oceniaja grupe po trollu.

    I ciekawe skad urodzil to:

    "Mnie banki na razie płacą około 5 tysięcy złotych rocznie, z tym że to
    wartość chwilowa. Być może dostanę więcej, być może mniej. Na razie z
    wyliczeń wyszło mi około 5 tysięcy złotych z dokładnością lepszą niż 100
    złotych rocznie - mówi Wirtualnej Polsce Leszek z Białegostoku,
    forumowicz zajmujący się wyłapywaniem bankowych okazji."

  • 13. Data: 2012-07-12 12:57:46
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:op.whbwtvf228x4t2@saturn...

    > [...] Gadanie o organach scigania to jakies kompletne kretynstwo. W
    > kazdym razie warto sie chyba od
    > nich trzymac z daleka, bo zaczna zaraz zglaszac osoby, ktore
    > zamykaja u nich konta, albo zakladaja za duzo promocyjnych lokat...

    Pamietam informację sprzed paru miesiecy, że "organa" zlapaly
    oszuta, gdyz bank doniósł im, że pewien klient otrzymuje b. duzo
    wplat na taka sama, drobną kwote (powiedzmy, 5 zl - chodziło
    o wyludzanie zaliczek, czy cos w tym stylu).

    Oczywiscie, zaraz pojawiły się pytania, ktory to bank tak
    skwapliwie donosi "organom" na swoich klientów - służby
    prasowe banku były na tyle przytomne, że zapobiegły
    podaniu jego nazwy do wiadomosci publicznej. Widze, ze
    Alior nie ma z tym problemu :)

  • 14. Data: 2012-07-12 13:03:18
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 12:47, neoniusz pisze:

> [...]
    > złotych rocznie - mówi Wirtualnej Polsce Leszek z Białegostoku,
    > forumowicz zajmujący się wyłapywaniem bankowych okazji."

    4xbgz+4xmille i tyle wyjdzie rocznie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 15. Data: 2012-07-12 13:04:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 12 Jul 2012 12:30:57 +0200, MK wrote:

    > Debile... mam na mysli oczywiscie Aliora. Promocje maja na celu
    > kreowanie zachowan konsumentow. Skoro ktos przygotowuje promocje to
    > piwinien sie zastanowic nad jej skutkami.

    Przecież Alior jesienią 2008 r., wchodząc na rynek z możliwością
    darmowego przelewu z karty kredytowej strzelił takiego samego fąpasa.

    Aczkolwiek nie da się ukryć, że czynność dokonana dla pozoru nie jest
    obca prawu. I ma to swoje konsekwencje.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 16. Data: 2012-07-12 13:06:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.07.2012 13:03, lolekanabolek pisze:

    > 4xbgz+4xmille i tyle wyjdzie rocznie

    Masz 4 dowody osobiste? ;) On pisal "MNIE".

  • 17. Data: 2012-07-12 13:08:02
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 13:06, neoniusz pisze:

    > Masz 4 dowody osobiste? ;) On pisal "MNIE".

    już tak dosłownie nie bierz artykułu na wp
    pewnie miał na myśli rodzinę: żonę, mamę, tatę

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 18. Data: 2012-07-12 13:09:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.07.2012 13:08, lolekanabolek pisze:

    > już tak dosłownie nie bierz artykułu na wp
    > pewnie miał na myśli rodzinę: żonę, mamę, tatę

    To rownie dobrze mogl powiedziec 20 tys, lepszy tytul by mieli.

  • 19. Data: 2012-07-12 14:11:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" op.whbwtvf228x4t2@saturn

    Na grupie w ostatnich m-cach mielismy informacje o kilku koszmarnie
    zaplanowanych promocjach

    Tak to jest, gdy człek współpracuje z innymi...
    Mądrzy zbierają klientów -- głupcy tracą...

    Kiedyś (niemal codziennie) opowiadano mi pewną smutną historię.
    Projektant zaprojektował balkon, budowniczy uznał konstrukcję
    za słabą, więc ją wzmocnij. W efekcie zginęły dwie osoby,
    albowiem wzmocniony balkon załamał się. Projektant dał w górze
    balkonu zbrojenia, głupiec podparł balkon na końcach, sądząc,
    iż bez podpór balkon będzie zbyt słaby...

    | '|'
    |_______/ \___________.
    ------------------------|

    ______________________|

    Póki nie było podpór na końcach -- zbrojenia były rozciągane,
    na co były odporne, ale podparcie zmieniło rozkład naprężeń
    i zbrojenia były zginane, na co nie były odporne wcale...

    | '|'
    |_______/ \___________.
    ------------------------|

    ______________________|
    | ||
    | ||
    | ||

    W efekcie smutnych naprężeń balkon zawalił się, grzebiąc dwie
    osoby... Budowniczy ponoć powtarzał później -- nawet balkon
    podparty zawalił się, a co by było, gdybym nie podparł!?!

    -=-

    Tak to jest, gdy głupiec chce górować nad mądrym.

    BTW głupoty budowlanej... W Kolonii (w Niemczech) jest lekka katedra.
    Były dwa projekty katedr gotyckich -- lekka i ciężka. Ciężka była
    słabsza, ale wymagała większej ilości budulca i wyglądała ociężale,
    brzydko. Decyzję co do wyboru projektu (później oczywiście wielokrotnie
    powielanego na całym świecie) przekazano nie budowniczym czy projektantom
    lub fizykom, ale jakiemuś biskupowi, który podparł się intuicją...

    Tak oto zakrólowała ciężka, droga i brzydka katedra ciężka.

    I ponoć przez długie lata dręczyła ludzi pytaniem -- dlaczego w ogóle
    nie rozpada się, i po co postawione są na krańcach łuków kolumienki
    ważące ze 2 tony (czyli niewiele w zestawieniu z resztą) które
    ponoć rozciągają łuki, czyli osłabiają je... Jak okazało się
    kolumienki te skręcały momenty się tak, iż utrzymywały łuki
    w całości. Zdjęcie kolumienki gotyckiej katedry prowadziło
    niechybnie do zawalenia łuku, czyli i zawalenia katedry?...

    Aby było jasne -- w Białymstoku jest katedra neogotycka, nie gotycka.
    Łatwo to zauważyć -- nawet nie mając pojęcia o gotyku. Choćby czas
    budowy o tym mówi -- romański styl (w wiekach XI -- XIII) był po
    (dopiero od XII wieku do XV wieku) gotyckim, nie przed, podczas
    gdy ,,duży kościół'' w Białymstoku zbudowano jako rozbudowę małego,
    romańskiego na dodatek za czasów carskiej okupacji.

    Nie wiem, jak burzyć neogotyckie katedry. Gotyckie (ciężki,
    nie tę z Kolonii) ponoć łatwo, bo ponoć ledwo stoją.

    -=-

    W Hiszpanii (ZTCW) są inne ciekawsze rozwiązania, jakby
    nierozgarniętego projektanta. W istocie ów projektant
    dreptał bardzo uważnie po Ziemi, wciąż badając naprężenia
    wewnątrz budowli w różnych konstrukcjach za pomocą modeli...

    Kiedyś wierzyłem w to, że dane mi będzie podziwianie takich osiągnięć.
    Później ,,Samul i spółka'' zburzyły moje marzenia, twierdząc, iż
    w efekcie podróżowania i podziwiania świata -- może dojść do aborcji...
    Życie doczesne to chwila -- po co je psuć podziwianiem świata?...
    Przecież w niebie są piękniejsze rzeczy do oglądania...

    -=-

    My jesteśmy tu właśnie po to, aby pokazać bankom, że mamy do
    nich zaufanie, że powierzamy im bez obaw swoje pieniądze,
    dzięki czemu banki zdobędą klientów, czyli przetrwają...
    Głupcy burzą to, dybiąc na nas, nasze potknięcia,
    szukając w nas oszustów fikcyjnie kupujących itd...

    My lokujemy swoje pieniądze bez obaw. Ale ja osobiście znam ludzi
    trzęsących się ze strachu na samą myśl o internecie! Powaga!
    Nawet poważni ludzie na wysokich stanowiskach przekonują mnie
    czasami do tego, że net jest niebezpieczny! Milkną, gdy im
    odpowiadam, że jakoś banki na tym opierają się i nie padają...

    Dla mnie niebezpieczne są surowce wtórne.
    Nigdy człek nie ma pewności co do tego, czy mu jakiś papierek nie wypadł
    (blaszka brzęczy, gdy pada? -- o ile nie pada na miękki dywanik) w czasie
    płacenia, nigdy nie wiadomo, ile tego śmiecia ze sobą nosić, zawsze jest
    obawa o utracenie pokwitowania wpłaty i zawsze obawa o (; niefikcyjność ;)
    makulatury... Przelew jest IMO bezstresowy... Dobrze by było, gdyby przelewy
    w razie uzasadnionego żądania można było cofać. Na przykład wtedy, gdy ktoś
    poleje nie na to konto, na które zamierzał a odbiorca po dobroci nie chce
    oddać tego, co bezspornie nie jemu było przeznaczone.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-07-12 14:17:32
    Od: maruda <m...@n...com>

> [...]
    > na co były odporne, ale podparcie zmieniło rozkład naprężeń
    > i zbrojenia były zginane, na co nie były odporne wcale...

    Sorry, ale pierdolisz. Nie ma zmiłuj. Każdy "techniczny" to zrozumie,
    ale Tobie nie chce mi się tłumaczyć.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.