  • 31. Data: 2016-08-29 09:04:41
    Temat: Re: Wyciek z PESELa - co można zrobić?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 08:58:14 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > A jakie stosowne kroki podjąć? Najlepiej w punktach :)
    Powiadomić bank że to nie Ty podpisywałeś umowę.

  • 32. Data: 2016-08-29 09:05:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 sierpnia 2016 10:32:50 UTC+2 użytkownik marek napisał:
    > np.: zakladam konto na przelew 1,0 PLN potwierdzający tożsamość,
    Czyją tożsamość?

    >a następnie
    > uruchamiam kredyt odnawialny ....
    > jak udowodnić ze to nie ja zrobiłem - tu nie było nigdy żadnych podpisów...
    Bo nie Ty potwierdzałeś tożsamość

  • 33. Data: 2016-08-29 09:21:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 sierpnia 2016 19:15:31 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:
    > Sprzeciwu wobec BTE?
    BTE przeszło do historii już

  • 34. Data: 2016-08-29 10:27:57
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-08-29 o 09:04, Kris pisze:

    > Powiadomić bank że to nie Ty podpisywałeś umowę.

    No ale banku to już nie obchodzi. Sprzedał dług.
    Co dalej?

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2016-08-29 11:03:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 10:28:00 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > No ale banku to już nie obchodzi. Sprzedał dług.
    > Co dalej?

    Zanim sprzedadzą to trochę trwa, najpierw sami próbują windykowac, wezwanie telefony,
    dopiero potem kierują sprawę do sądu a sprzedają najczęściej dopiero po informacji od
    komornika że "egzekucja bezskuteczna

  • 36. Data: 2016-08-29 11:40:46
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-08-29 o 11:03, Kris pisze:

    > Zanim sprzedadzą to trochę trwa, najpierw sami próbują windykowac, wezwanie
    telefony, dopiero potem kierują sprawę do sądu a sprzedają najczęściej dopiero po
    informacji od komornika że "egzekucja bezskuteczna

    Ale wezwania i telefony są na "lewy" adres podany przez biorącego kredyt.
    Nawet jak bank nie zdąży sprzedać kredytu, to jaki masz pomysł na
    przekonanie go, że to nie Ty go wziąłeś? Bank wcale nie chce Ci
    uwierzyć, bo to nie w jego interesie. Czy wystarczy złożyć oświadczenie?

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2016-08-29 12:16:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    marek napisał(a) :
    > nie można też wykluczyć że sprawa ma drugie dno: BIK
    > potrzebuje nowych klientów -> przez rok oferuje alert za darmo, a potem
    > proszę płacić. (proszę sprawdzić kto jest właścicielem BIK)

    Pobieraczek? :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 38. Data: 2016-08-29 13:03:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2016-08-29 o 11:03, Kris pisze:

    >Ale wezwania i telefony są na "lewy" adres podany przez biorącego
    >kredyt.

    Do tego nie trzeba danych ukradzionych z peselu, wystarczy pierwszy
    lepszy adres, moze nawet fikcyjny.

    A w nowych dowodach juz adresu nie ma, wiec jeszcze ciekawiej sie
    robi.

> [...]
    >przekonanie go, że to nie Ty go wziąłeś? Bank wcale nie chce Ci
    >uwierzyć, bo to nie w jego interesie. Czy wystarczy złożyć

    Poniekad tak - trzeba zawiadomic policje o przestepstwie.
    Na bank co prawda tak z automatu to nie dziala, ale koniec koncow
    pomaga ... o ile komornik juz nie wzial sprawy w swoje rece.

    J.

  • 39. Data: 2016-08-29 13:56:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 11:41:36 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

> [...]
    > przekonanie go, że to nie Ty go wziąłeś? Bank wcale nie chce Ci
    > uwierzyć, bo to nie w jego interesie. Czy wystarczy złożyć oświadczenie?
    To niech w sądzie udowodni że to ty wziąłeś kredyt i że to Twój podpis jest na
    umowie.

  • 40. Data: 2016-08-29 20:11:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-08-16 o 11:40, Miroo pisze:

> [...]
    > przekonanie go, że to nie Ty go wziąłeś? Bank wcale nie chce Ci
    > uwierzyć, bo to nie w jego interesie. Czy wystarczy złożyć oświadczenie?

    Jak dołożysz oświadczenie o zakazie przetwarzania danych, to zaczyna to
    być problemem dla banku - i to dość poważnym wbrew pozorom.