  • 1. Data: 2009-01-20 21:34:08
    Temat: Wszystko porusza sie wg cykli
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pamietajcie, ze zawsze po zimie przychodzi wiosna. Tak bylo, jest i bedzie:

    D.

    Cykle 50-60-letnie oraz 25-30-letnie:

    50-letni cykl:

    - ceny towarów i wojny

    - produkcja rękodzielnicza

    - ceny hurtowe

    50-60-letnie cykle:

    - płace robotników rolnych

    - depozyty bankowe

    - portfel Banku Francji

    - zużycie węgla

    - wydobycie węgla

    - płace w kopalniach węgla

    - uprawa bawełny - ceny miedzi

    - eksport

    - import

    - stopy procentowe

    - produkcja ołowiu

    - uprawa owsa produkcja surówki żelaza - ceny

    - budownictwo okrętowe

    - handel (zagraniczny)

    - wojny

    - ceny pszenicy

    53,5-letni cykl:

    - płace robotników rolnych

    - depozyty bankowe

    - zużycie węgla

    - wydobycie węgla

    - wartość konsoli (W. Brytania)

    - ceny miedzi

    - uprawa bawełny

    - dewaluacja w Anglii

    - stopy procentowe

    - produkcja ołowiu

    - uprawa owsa

    - produkcja surówki żelaza

    - ceny

    - czynsze we Francji

    - wylewy rzek

    - budownictwo okrętowe

    - liczba pracowników w przemyśle tekstylnym

    - handel (zagraniczny)

    - depozyty

    - ceny pszenicy

    54,5-letni cykl:

    - ceny akcji (kolej)

    57- i 61,4-letni cykl:

    - bitwy międzynarodowe

    24-letni cykl:

    - ceny pszenicy

    25-letni cykl:

    - budownictwo

    26,1-letni cykl:

    - ceny akcji (kolej)

    26,2745-letni cykl:

    - ceny akcji

    30-letni cykl:

    - budownictwo

    - ceny akcji (kolej)

    17,92-letni cykl:

    - plamy na Słońcu

    18-letni cykl:

    - kredyty bankowe

    - produkcja cegieł

    - budownictwo

    - materiały budowlane

    - zezwolenia budowlane

    - zużycie i wydobycie węgla

    - import drewna jodłowego

    - meble

    - pożyczki i dyskonta

    - produkcja drewna

    - wybuchy paniki

    - produkcja i zużycie surówki żelaza

    - siła nabywcza

    - wydatki na kolej

    - przewozy koleją

    - aktywność w obrocie nieruchomościami

    - szkło w taflach

    - ceny akcji

    18-20-letni cykl:

    - wyburzanie budynków

    18,2-letni cykl:

    - budownictwo

    - imigracja

    - firmy przemysłowe

    - pożyczki i dyskonta

    - małżeństwa

    - odkrycia w naukach przyrodniczych

    - wybuchy paniki

    - surówka żelaza

    - obroty firm użyteczności publicznej

    - aktywność na rynku nieruchomości

    - obroty firm przemysłowych

    - ceny akcji

    - ceny akcji (przemysł)

    18,2-18,3-letni cykl:

    - budownictwo

    - wylewy Nilu

    - imigracja

    - firmy przemysłowe

    - pożyczki i dyskonta

    - małżeństwa

    - wybuchy paniki

    - surówka żelaza

    - firmy użyteczności publicznej

    - aktywność w obrocie nieruchomościami

    - akcje (przemysłowe)

    18,33-letni cykl:

    - budownictwo

    - zezwolenia budowlane

    - budownictwo mieszkaniowe

    - pożyczki i dyskonta

    - fracht (Canadian Pacific Railway)

    - produkcja mebli

    - firmy przemysłowe

    - produkcja drewna

    - małżeństwa

    - wybuchy paniki

    - surówka żelaza

    - produkcja

    - aktywność na rynku nieruchomości

    - pozwolenia na budownictwo indywidualne

    - obroty firm użyteczności publicznej

    - ceny akcji

    - uprawa pszenicy

    18,3562-letni cykl:

    - ceny akcji

    19-letni cykl:

    - ceny akcji

  • 2. Data: 2009-01-20 22:02:19
    Temat: Re: Wszystko porusza sie wg cykli
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 20-01-2009 o 22:34:08 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Pamietajcie, ze zawsze po zimie przychodzi wiosna. Tak bylo, jest i
    > bedzie:

    > Cykle 50-60-letnie oraz 25-30-letnie:

    nie dożyje

    na razie jest wiosna na usd i obligach.

    Z.

  • 3. Data: 2009-01-21 01:26:47
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał

    > 19-letni cykl:

    > - ceny akcji

    cykl dwudniowy:

    mój penis

    Protz

  • 4. Data: 2009-01-21 01:29:32
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał

    > cykl dwudniowy:
    >
    > mój penis

    o libido mi chodzi, prosze nie dzielic tego na MIKROcykle.

    Protz

  • 5. Data: 2009-01-21 08:22:25
    Od: "martinez" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > cykl dwudniowy:
    >
    > mój penis
    >
    > Protz

    Dużo da się zarobić na tej wiedzy?

    martinez

  • 6. Data: 2009-01-21 08:49:06
    Od: " " <k...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Pamietajcie, ze zawsze po zimie przychodzi wiosna. Tak bylo, jest i bedzie:
    >

    > D.

    O! A niebo jest niebieskie, a trawa zielona! Eureka!!!

  • 7. Data: 2009-01-21 08:57:17
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Pamietajcie, ze zawsze po zimie przychodzi wiosna. Tak bylo, jest i bedzie:

    Zgadza się, tylko że wiosna rozpoczyna się 21 marca a Ty chciałeś żeby
    tegoroczna wiosna na GPW rozpoczęła się 6 stycznia.

    A wracając do tematu wątku powiedziałbym raczej, że giełdy poruszają się
    według cykli koniunkturalnych w gospodarce (z 6-9 miesięcznym wyprzedzeniem).
    Bardziej przekonuje mnie teoria fal Elliotta niż cykle i astrologia finansowa,
    którą uważam za hochsztaplerkę.
    O rozpoczęciu b.silnego odbicia w okolicach marca piszą od dłuższego czasu
    analitycy S.Dębowski, W.Białek.
    Podobne opinie wyraża ostatnio P.Kuczyński a już w połowie 2008r. mówił o tym
    inwestor giełdowy R.Karkosik.
    Skąd zatem Twoje wyliczenia wskazujące najpierw na 6 stycznia a teraz jak
    zrozumiałem na 26 stycznia?

  • 8. Data: 2009-01-21 09:10:03
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Pamietajcie, ze zawsze po zimie przychodzi wiosna. Tak bylo, jest i
    > bedzie:

    I od 6 stycznia mamy potezne odbicie, inaczej mini hosse ktora potrwa do
    wrzesnia....

  • 9. Data: 2009-01-21 09:39:49
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Cyt.: "Zgadza się, tylko że wiosna rozpoczyna się 21 marca a Ty chciałeś żeby
    tegoroczna wiosna na GPW rozpoczęła się 6 stycznia."

    Odp. Obejrzyj wykres WIG od poczatku i od razu zobaczysz, ze wzrosty nie
    rozpoczynaly sie tylko na wiosne. Wezmy np. taki 28.03.00 - top hossy
    internetowej albo 8.3.1994 - top pierwszej wielkiej hossy na gpw.

    Cyt.: "A wracając do tematu wątku powiedziałbym raczej, że giełdy poruszają
    się według cykli koniunkturalnych w gospodarce (z 6-9 miesięcznym
    wyprzedzeniem)."

    Odp. czyli jednak przyznales mi racje, ze wszystko chodzi wg cykli, choc
    dodales jeszcze parametr przesuniecia fazowego i slusznie z reszta. Brawo
    uczysz sie w koncu!

    Cyt.: "Bardziej przekonuje mnie teoria fal Elliotta niż cykle i astrologia
    finansowa, którą uważam za hochsztaplerkę."

    Odp. Teoria fal Eliotta zaklada CYKLICZNIE powtarzajace sie struktury fal 1-2-
    3-4-5 i A-B-C, a astrologia finansowa to rowniez nic innego jak badanie
    cykli, tzn. jesli np. kiedys w przeszlosci wystapil wielokrotnie na wykresie
    duzy dolek podczas pojawienia kwadratury marsa z uranem, to dlaczego kolejnym
    razem mialbym to ignorowac. Znowu cykle.

    Cyt.: "O rozpoczęciu b.silnego odbicia w okolicach marca piszą od dłuższego
[...]

    Odp. Nie wierzysz w siebie w ogole, a szkoda, bo fajny z Ciebie gosc. Nie
    mozesz ciagle opierac swoich decyzji inwestycyjnych o Debowskiego, Bialka czy
    Romana Karkosika. Pracuj nad swoimi metodami, zaloze sie, ze poradzisz sobie
    i bedziesz mial wtedy w dupie opinie analitykow i Romka, ktory tez sie myli.

    D.

  • 10. Data: 2009-01-21 09:47:54
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Cyt.: "Skąd zatem Twoje wyliczenia wskazujące najpierw na 6 stycznia a teraz
    jak zrozumiałem na 26 stycznia?"

    Odp. Faza cyklu o ktorej wspominales.

    D.