  • 1. Data: 2012-10-29 15:23:37
    Temat: Wejscie EURO ... co z oszczednosciami
    Od: "Baska" <B...@w...pl>

    Mam pytanie teoretyczne. Ktoś ma na koncie przypuscmy 10 tys zł. po wejsciu
    euro, zostaje mu ok 2500 euro, czyli jest stratny ok 4 razy.
    Czy moze maja jakies inne rozwiazanie ?? Bo tak to ludzie stracą kupe
    kasy...

  • 2. Data: 2012-10-29 15:30:03
    Temat: Re: Wejscie EURO ... co z oszczednosciami
    Od: Oli <O...@a...com>

    Baska napisała:
> [...]
    > euro, zostaje mu ok 2500 euro, czyli jest stratny ok 4 razy.
    > Czy moze maja jakies inne rozwiazanie ?? Bo tak to ludzie stracą kupe

    Skończyłaś już 5-ta klasę?. Widzę,że jeszcze nie. No to poczekaj grzecznie aż
    skończysz.

    Oli

  • 3. Data: 2012-10-29 15:32:07
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 15:23:51 UTC+1 użytkownik Baska napisał:
> [...]
    >
    > euro, zostaje mu ok 2500 euro, czyli jest stratny ok 4 razy.
    >
    > Czy moze maja jakies inne rozwiazanie ?? Bo tak to ludzie stracą kupe

    Niestety nie ma chyba innych rozwiazan. Trzeba bedzie pogodzic sie ze strata.

  • 4. Data: 2012-10-29 15:32:52
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 15:23:37 +0100, Baska napisał(a):

    > Mam pytanie teoretyczne. Ktoś ma na koncie przypuscmy 10 tys zł. po wejsciu
    > euro, zostaje mu ok 2500 euro, czyli jest stratny ok 4 razy.

    Rozwiń tę światłą myśl, żeby miała odrobinę sensu, to będzie można
    ewentualnie podyskutować.

    AK

  • 5. Data: 2012-10-29 15:40:17
    Od: "Baska" <B...@w...pl>

    > Rozwiń tę światłą myśl, żeby miała odrobinę sensu, to będzie można
    > ewentualnie podyskutować.

    A co tu jest do rozumowania ?? Ci ludzie którzy mają oszczędności w polskich
    zł , jak wejdzie euro stracą ok 4 razy
    Więc jesteście za wprowadzenie euro do Polski czy nie ??.

  • 6. Data: 2012-10-29 15:54:21
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-29 15:40, Baska pisze:
    > Wi?c jeste?cie za wprowadzenie euro do Polski czy nie ??.

    Nie, bo dziś całkiem nieźle można zarobić na handlu euro. Po drugie wolę
    stopy procentowe dochodzące do 7,5% w PLN niż 2% w euro jak dziś.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-10-29 15:55:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 15:40:31 UTC+1 użytkownik Baska napisał:
    > A co tu jest do rozumowania ?? Ci ludzie którzy mają oszczędności w polskich
    >
    > zł , jak wejdzie euro stracą ok 4 razy

    Najgorzej że wódka 4 razy zdrożeje. I chleb tez.
    Nie straca tylko ci co będą kupowac w Biedronkach bo ma byc promocja "Gwarancja
    nizmiennosci ceny"

    > Więc jesteście za wprowadzenie euro do Polski czy nie ??.

    Ja tak. Bo nienawidzę makaronu a jak zdrożeje 4 krotnie to żona przestanie go
    kupowac.

  • 8. Data: 2012-10-29 16:38:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Baska wrote:

    > A co tu jest do rozumowania ?? Ci ludzie którzy mają oszczędności w polskich
    > zł , jak wejdzie euro stracą ok 4 razy
    > Więc jesteście za wprowadzenie euro do Polski czy nie ??.

    zamien sobie oszczednosci na euro teraz
    jak wprowadzą euro bedziesz 4 razy do przodu.
    wszyscy znajomi krolika juz to dawno zrobili, a ty na tak prosty pomysl
    do dzis nie wpadlas.

  • 9. Data: 2012-10-29 16:40:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-29 15:23, Baska wrote:

    > Mam pytanie teoretyczne. Kto? ma na koncie przypuscmy 10 tys z?. po wejsciu
    > euro, zostaje mu ok 2500 euro, czyli jest stratny ok 4 razy.
    > Czy moze maja jakies inne rozwiazanie ?? Bo tak to ludzie strac? kupe
    > kasy...

    A przypomnij sobie Baska, co bylo przed denominacja zlotowki - nasz
    kraj, slynacy z niemalze 100% populacji milionerow, popadl w otchlan
    nedzy i bogate osiedla z wielkiej plyty obrocily sie w fawele.

    Wiec mysle ze tego juz nic nie przebije.

    Ps. nie jestes moze ta Baska od orzechow?

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2012-10-29 16:47:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 29 Oct 2012 15:23:37 +0100, "Baska" <B...@w...pl> wrote:

    >Mam pytanie teoretyczne. Ktoś ma na koncie przypuscmy 10 tys zł. po wejsciu
    >euro, zostaje mu ok 2500 euro, czyli jest stratny ok 4 razy.
    Zle liczysz. Wymieni sie zlotowki na centy. Ktos ma 10 tys zl a po
    wejsciu euro bedzie mial 250 tys eurocentow. Zyska 25 krotnie!

    WAM