  • 1. Data: 2004-05-16 21:19:13
    Temat: WBK - GRATULACJE !!!!
    Od: "Dommin" <d...@p...fm>

    Witam
    No dzisiaj zostałem BARDZO, ale to BARDZO pozytywnie zaskoczony przez WBK.
    Po zmianach w serwisie transakcyjnym, została dodana opcja PRZELEWÓW
    WALUTOWYCH.
    Oznacza to że samemu możemy zdefiniowac swifta przez internet :-) Z tego co
    wiem to jest jest pierwsza tego typu usługa w Polsce. Oczywiście grube rybki
    pewnie już od dawna miały taką opcję na swoich złotych rachunkach ;-)
    Jeszcze gdyby tylko koszty swifta zmniejszono to wogóle byłoby super :-)
    (obecnie przy pokryciu kosztów banku zagranicznego jest to ok 35 euro)
    Teraz można poczuć, że wchodzimy do UE :-)
    Pozdrawiam
    Dommin

  • 2. Data: 2004-05-16 21:34:23
    Temat: Re: WBK - GRATULACJE !!!!
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Dommin <d...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Oznacza to że samemu możemy zdefiniowac swifta przez internet :-) Z
    > tego co wiem to jest jest pierwsza tego typu usługa w Polsce.

    Już dawno było np. w Nordei albo Millennium.

    > Oczywiście grube rybki pewnie już od dawna miały taką opcję na swoich
    > złotych rachunkach ;-)

    BRESOK? :)
    Bo w BZWBK chyba nie.

    No i jest cała masa elektronicznych home-cash'ów które tę opcję mają.

    A pewnie - chwali się, chwali :)
    Zawsze to modyfikacja in plus.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-05-16 21:58:25
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Dommin" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > No dzisiaj zostałem BARDZO, ale to BARDZO pozytywnie zaskoczony przez WBK.
    > Po zmianach w serwisie transakcyjnym, została dodana opcja PRZELEWÓW
    > WALUTOWYCH.

    szkoda, że jako konta źródłowego nie można podać swojego konta w walucie,
    tylko trzeba korzystać ze złotowego
    i ich nieprzyjaznych kursów walut
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-16 22:00:24
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    WBK.

    > szkoda, że jako konta źródłowego nie można podać swojego konta w walucie,

    i jeszcze kwiatek:
    błąd 150 - Aby wykonać przelew walutowy pomiędzy rachunkami własnymi musisz
    posiadać co najmniej dwa rachunki własne w różnych walutach.
    mam rachunek w euro, usd i pln - moze dularów nie uznają jako walute ;)

  • 5. Data: 2004-05-16 22:09:34
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Dommin" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jeszcze gdyby tylko koszty swifta zmniejszono to wogóle byłoby super :-)
    > (obecnie przy pokryciu kosztów banku zagranicznego jest to ok 35 euro)

    nie wiem czy nie mam zaćmy, ale w Tabeli opłat rozdział VII pkt 7 - SWIFT 10

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-05-16 22:13:12
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 17 May 2004 00:09:34 +0200, gasper napisal/a:

    > Użytkownik "Dommin" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > nie wiem czy nie mam zaćmy, ale w Tabeli opłat rozdział VII pkt 7 -
    > SWIFT 10 zł
    ale to chyba jest opłata BZWBK?? a koszty banków zagranicznych?

    --
    KrzysiekL

  • 7. Data: 2004-05-16 22:30:51
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > ale to chyba jest opłata BZWBK?? a koszty banków zagranicznych?

    zgodnie z prawem UE nie powinno być innych opłat

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-05-17 09:52:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Oznacza to że samemu możemy zdefiniowac swifta przez internet :-) Z tego
    co
    > wiem to jest jest pierwsza tego typu usługa w Polsce.

    Nic nowego. Od dawna jest to możliwe w Nordei, Millenium i Multibanku.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-05-18 20:14:24
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>

    gasper wrote:

    > szkoda, że jako konta źródłowego nie można podać swojego konta w walucie,
    > tylko trzeba korzystać ze złotowego

    w multibanku przez internet przelew walutowy można robić z konta walutwego

    MJ

  • 10. Data: 2004-05-18 20:43:44
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl> napisał w wiadomości

    > w multibanku przez internet przelew walutowy można robić z konta walutwego

    a mozna na nie wpłacać w walucie w okienku?