  • Data: 2002-02-07 08:27:17
    Temat: W poszukiwaniu wyzszego oprocentowania
    Od: Marcin <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam sie, dlaczego niektorzy sa negatywnie nastawieni do
    przelewania pieniedzy na konta w tych bankach, gdzie jest wyzsze
    oprocentowanie. Wedlug mnie to wcale nie sa jakies paniczne dzialania, a
    zwykle korzystanie z mozliwosci.

    Wczoraj wiekszosc moich pieniazkow wywedrowala z mBanku do Inteligo. A
    dlaczego nie? Funkcjonalnosc podobna, nic mnie to nie kosztuje, a zawsze
    bedzie to troche wiecej pieniedzy. Oczywiscie jezeli ktos przelewa 500
    zlotych, to to chyba ma maly sens, ale przy wyzszych kwotach - dlaczego
    nie?

    Nie kupuje w hipermarketach, bo nie chce mi sie do nich jezdzic i
    kupowac jedzenia na tydzien. Oczywiscie trace na tym, ale bardziej cenie
    wlasny komfort i poczucie wolnosci :))

    Ale w przypadku bankow? Kilka klikniec i mam swiadomosc, ze jestem na
    najwyzszym poziomie oprocentowania bez zamrazania pieniedzy na lokatach
    itd.

    Pozdrawiam
    Marcin