  • 1. Data: 2006-12-15 11:07:34
    Temat: W ktorym banku linia kredytowa z najmniejszymi problemami?
    Od: Roman <r...@p...onet.pl>

    wlasnie zaczlam prace ;) i trzeba mi podac konto bankowe na ktore beda
    wplywac wplaty...
    ktory bank polecicie do tego celu, taki, by po jakims tam czasie
    wplywow (3 miesiace zwykle) bez zbednego szemrania dali jakis fajny
    debet a najlepiej linie kredytowa...

    z gory dzieki bardzo za wskazania
    pozdrawiam
    roman

  • 2. Data: 2006-12-17 00:46:33
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Uzytkownik "Roman" <r...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ktory bank polecicie do tego celu, taki, by po jakims tam czasie
    > wplywow (3 miesiace zwykle) bez zbednego szemrania dali jakis fajny

    Jesli potrzebujesz miec dostep do placówcek, to polecam LUKAS Bank,
    MultiBank lub ING Bank, natomiast jesli wystarczy Ci konto internetowe to
    zdecydowanie polecam mBank.

    Pozdrawiam,
    Piterson