  • 1. Data: 2007-06-04 18:47:44
    Temat: W co zainwestować pieniądze?
    Od: "bulwiak" <b...@w...pl>

    Witam,

    Zapewne nieraz trafiło tu to pytanie. Chciałbym zainwestować swoje
    pieniądze. Co mi doradzicie, gdzie najlepiej je zainwestować? Moje wymagania
    są takie, żeby niebyło to nazbyt ryzykowne, wiec giełda odpada. Ale też,
    żeby było to możliwie jak najbardziej opłacalne. Teraz są modne fundusze
    inwestycyjne, tylko z tego co wiem, nie można ich ruszac, a lokata nie jest
    tez zbyt dochodowa. Sam nie wiem. Co mi poradzicie, jakie fundusze, jakie
    lokaty, może coś innego? Odpada inwestycja w nieruchomości.

    Pozdrawiam i dziękuję.

  • 2. Data: 2007-06-04 18:55:26
    Temat: Re: W co zainwestować pieniądze?
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "bulwiak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymagania są takie, żeby niebyło to nazbyt ryzykowne, wiec giełda odpada.
    > Ale też, żeby było to możliwie jak najbardziej opłacalne.

    Najlepiej zainwestuj w swoją wiedzę.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-06-04 18:58:29
    Od: "bulwiak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "bulwiak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepiej zainwestuj w swoją wiedzę.

    Spodziewałem sie takiej odpowiedzi. Zainwestowałem w swoja wiedze, ale nie z
    bankowości, a w inzynierie. Nie bede sie rozwodzic. Moze ktoś podpowie
    doświadczony. Ładnie te wszystkie oferty wyglądają, ale różnie to bywa.
    Prosze o rzeczową odpowiedź.

    Dziękuję.

  • 4. Data: 2007-06-04 19:02:27
    Temat: Re: W co zainwestować pieni?dze?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 4 Jun 2007 20:58:29 +0200, "bulwiak" <b...@w...pl> wrote:

    >Spodziewałem sie takiej odpowiedzi. Zainwestowałem w swoja wiedze, ale nie z
    >bankowości, a w inzynierie. Nie bede sie rozwodzic. Moze ktoś podpowie

    To teraz zainwestuj w bankowość.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-06-04 19:09:51
    Od: "bulwiak" <b...@w...pl>

    > To teraz zainwestuj w bankowość.

    Ok, wiec NTG, czy juz wkurza was to, ze czesto jest zadawane to pytanie?
    Jesli jedno z tych rzeczy, to chyba wybiore sie do doradcy i tyle.

  • 6. Data: 2007-06-04 19:14:48
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 4 Jun 2007 21:09:51 +0200, bulwiak napisał(a):

    > Ok, wiec NTG, czy juz wkurza was to, ze czesto jest zadawane to pytanie?
    > Jesli jedno z tych rzeczy, to chyba wybiore sie do doradcy i tyle.

    Kilka postów niżej było podobne pytanie:
    - jak zainwestować 200.000-300.000,
    oraz
    - jak inwestować miesięcznie po 100-150zł przez >10 lat.

    Jak prześledzisz odpowiedzi na pewno sobie coś wybierzesz.

  • 7. Data: 2007-06-04 19:18:13
    Od: "gg" <g...@m...com>

    >czy juz wkurza was to, ze czesto jest zadawane to pytanie?

    bingo!
    Jest zadawane średnio co 2-3 dni. Poza tym naprawdę zrobisz ze swoimi
    oszczędnościami to co poradzą ci jacyś obcy kolesie, niewiadomo skąd i po
    jakich szkołach?

    --
    pozdr
    P.

  • 8. Data: 2007-06-04 19:23:13
    Od: "bulwiak" <b...@w...pl>

    > bingo!
    > Jest zadawane średnio co 2-3 dni. Poza tym naprawdę zrobisz ze swoimi
    > oszczędnościami to co poradzą ci jacyś obcy kolesie, niewiadomo skąd i po
    > jakich szkołach?

    Njapierw poczytem, rozeznam sie, potem pogadam. Należe do rozważnych,
    nienaiwnych osób.

  • 9. Data: 2007-06-04 19:23:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 4 Jun 2007 21:09:51 +0200, "bulwiak" <b...@w...pl> wrote:

    >Ok, wiec NTG, czy juz wkurza was to, ze czesto jest zadawane to pytanie?
    >Jesli jedno z tych rzeczy, to chyba wybiore sie do doradcy i tyle.

    Widzisz, jeslinei hcesz sam posiąść wiedzy, to zalać komuś, kto ja
    posiadł.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 10. Data: 2007-06-04 19:36:53
    Od: yayco <y...@n...pl>

    gg pisze:
> [...]
    > Jest zadawane średnio co 2-3 dni. Poza tym naprawdę zrobisz ze swoimi
    > oszczędnościami to co poradzą ci jacyś obcy kolesie, niewiadomo skąd i po

    Na dodatek prezentujący skrajnie odmienne zdania, mający różne dochody,
    różne wydatki, upodobania i rozmaite światopoglądy społeczno-ekonomiczne.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****