  • 1. Data: 2006-08-20 20:39:18
    Temat: W co zainwestowac na 18 lat?
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam 7 miesiecznego dzieciaka.
    Chcialbym oszczedzac mu na chate za 18 lat.

    Macie jakies dobre fundusze do polecenia?

    Poz

  • 2. Data: 2006-08-20 21:10:06
    Temat: Re: W co zainwestowac na 18 lat?
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    icoteraz wrote:
    > Witam,
    > Mam 7 miesiecznego dzieciaka.
    > Chcialbym oszczedzac mu na chate za 18 lat.
    >
    > Macie jakies dobre fundusze do polecenia?

    Na taki okres to raczej jakis akcyjny, ew. zrownowazonego wzrostu jesli
    masz slabsze nerwy :) A jak juz fundusze, to tylko przez mBank (brak
    prowizji).

    Jarek

  • 3. Data: 2006-08-20 23:23:25
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "icoteraz" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam 7 miesiecznego dzieciaka.
    > Chcialbym oszczedzac mu na chate za 18 lat.
    Lepiej kup ta chatę teraz, dobrze na tym wyjdziesz. A przez te 18 lat można ją
    wynajmować, to sama się spłaci

  • 4. Data: 2006-08-21 07:13:35
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    ja zainwestowalem mlodemu w FA ;-)

    mam nadzieje, ze dobrze na tym wyjdzie

  • 5. Data: 2006-08-21 18:29:17
    Od: "piotr'ek" <p...@g...pl>

    > Macie jakies dobre fundusze do polecenia?

    Za 18 lat to ziemia się może rozpaść, może być wojna atomowa, kosmici nas mogą
    zaatakować, a wtedy z banku kasy napewno nie odzyskasz. Polecam skarpetę.

    *

  • 6. Data: 2006-08-21 18:32:01
    Od: soRen <s...@d...spamu.nie.gazeta.pl>

    On Mon, 21 Aug 2006 20:29:17 +0200, piotr'ek <p...@g...pl> wrote:

    > Za 18 lat to ziemia się może rozpaść, może być wojna atomowa, kosmici
    > nas mogą zaatakować, a wtedy z banku kasy napewno nie odzyskasz. Polecam
    > skarpetę.
    >
    > *

    jak kosmici zaatakują to dzieciak będzie na froncie i na niewiele zda mu
    się skarpeta z przedpotopową walutą

    --
    SoReN
    soren at gazeta . pl

  • 7. Data: 2006-08-21 19:23:30
    Od: "piotr'ek" <p...@g...pl>

    > jak kosmici zaatakują to dzieciak będzie na froncie i na niewiele zda mu
    > się skarpeta z przedpotopową walutą

    A oczywiście uczciwy bank/fundusz wypłaci całą sumę + odetski + zysk itd. itp.

    *

  • 8. Data: 2006-08-21 21:22:35
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Chcialbym oszczedzac mu na chate za 18 lat.

    Na początek kup jakas działke ... a na dom to pewnie tak z 25% na
    lokate, 50% na fundusz zrownowazony, 25% na akcje

    --
    Krzysiek, Krakow