  • 1. Data: 2009-03-04 13:37:28
    Temat: W 2011 ROKU W20 490-630pkt
    Od: "ha-ha" <k...@n...pl>

    Przypominam, że moja prognoza z 22lutego sprawdza się.Poparta jest 2tys.long
    FW20H09.
    Po Karaibach już jest na Maskareny.Odlot za 2tygodnie.
    Przekażę prognozy dziewczyn z Mauritius.
    Pozdrawiam prognostyków.
    Na zdrowie
    ha-ha

  • 2. Data: 2009-03-04 13:45:19
    Temat: Re: W 2011 ROKU W20 490-630pkt
    Od: "re" <m...@W...gazeta.pl>

    nie zapomnij zrobic baranka

  • 3. Data: 2009-03-04 15:06:32
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "ha-ha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > FW20H09.
    > Po Karaibach już jest na Maskareny.Odlot za 2tygodnie.
    > Przekażę prognozy dziewczyn z Mauritius.

    Jakiego masz odrzutowca?

  • 4. Data: 2009-03-04 15:22:07
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Podoba mi sie ta prognoza. Jest radykalniejsza od mojej ale bardzo realna.

    Pester

  • 5. Data: 2009-03-04 20:32:34
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Pester skończ juz zaśmiecać tę listę, bo się już naprawdę odechciewa totalnie
    tutaj zaglądać...
    Z poważaniem JG

  • 6. Data: 2009-03-04 22:01:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pester pisze:
    > Podoba mi sie ta prognoza. Jest radykalniejsza od mojej ale bardzo realna.

    Mięte siurki jesteście. Będzie zero, a Kononowicz będzie prezydentem RP
    - pobijcie teraz taką prognozę ;->

  • 7. Data: 2009-03-04 22:06:52
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Mięte siurki jesteście. Będzie zero, a Kononowicz będzie prezydentem RP
    > - pobijcie teraz taką prognozę ;->

    -199 :) ?

  • 8. Data: 2009-03-04 22:30:46
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Mięte siurki jesteście. Będzie zero, a Kononowicz będzie prezydentem RP
    > - pobijcie teraz taką prognozę ;->

    Nic nie będzie